امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: دشمنان قسم خورده نظام در فتنه ۸۸ آرمان‌های امام(ره) و دستاوردهای نظام را نشانه رفته بودند اما با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم این فتنه را خنثی کرد
کد خبر: ۸۷۹۹۱۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
مولوی عبدالخالق حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان  ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی این حماسه را نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه تاریخی 9 دی با خروش مردمی و هدایت و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
امام جمعه اهل سنت مهرستان خاطرنشان کرد: در سال 88 پس از انتخابات ریاست جمهوری طرفداران برخی از کاندیداها به بهانه تقلب در انتخابات فضای کشور را درگیر بی‌نظمی و اغتشاش کردند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: به فرموده رهبری این گروه اغتشاشگر به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند که با بصیرت و آگاهی مردم همه توطئه دشمنان نقش بر آب شد.
مولوی حسین‌زهی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 9 دی نشان دادند همواره بر عهد و پیمان خود با ولایت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.
امام جمعه اهل سنت مهرستان افزود: دشمنان قسم خورده نظام در فتنه 88 آرمان‌های امام(ره) و دستاوردهای نظام  را نشانه رفته بودند اما با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم این فتنه را خنثی کرد.
تدبیر درست مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور خودجوش و به موقع مردم باعث نابودی فتنه دشمنان در سال 88 شد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و در رأس آنها آمریکای جنایتکار از وحدت و همدلی ملت ایران هراس و واهمه دارند و به همین دلیل با توطئه‌های مختلف در پی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم هستند.
مولوی حسین‌زهی رمز پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف را  اتحاد و همدلی مردم دانست و تاکید کرد: همبستگی و وحدت بین مردم ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

ارسال نظرات