مقابله و خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه پایگاه‌های مقاومت بسیج باشد و می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود در مساجد و محلات بهره‌مند شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۹۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله باقرزاده در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برادر در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان، اظهار کرد: امروز در زمان جهاد کبیر هستیم و باید دشمن‌شناس بوده و حرکت با اخلاص داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پایداری در اصول نظام جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهداف پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد فریدونکنار است، افزود: وجود داعش و گروه‌های تکفیری از اهداف دشمنان و استکبار برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار ایستادن در محور مقاومت را لازم دانست و بیان کرد: حضور جدی در جبهه پایداری و مقاومت برای همه بسیجیان امری حیاتی است.

این مسؤول ارتقای روحیه ولایت‌پذیری و انقلابی‌گری را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: مقابله و خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه پایگاه‌های مقاومت بسیج باشد و می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود در مساجد و محلات بهره‌مند شد.

باقرزاده با بیان اینکه باید نسبت به اثربخشی و اثرسنجی برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌های مقاومت حساس بود، ادامه داد: مقابله با جنگ نرم حساس است که لازم است مورد توجه ویژه فرماندهان پایگاه‌ها باشد که در همین بخش محوری‌ترین برنامه برگزاری یادواره‌های شهدا و نام‌گذاری هر برنامه به نام یکی از شهداست.

وی از حضور گسترده مردم فریدونکنار در پیاده‌روی اربعین تقدیر کرد و گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از فریدونکنار با پای پیاده برای زیارت امام حسین(ع) عازم کربلای معلی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری اجتماع بزرگ گرامی‌داشت ۹ دی در این شهرستان خبر داد و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌توانند همکاری خوبی داشته باشند و برای بصیرت‌افزایی مردم اطلاع‌رسانی و تلاش کنند.

این مسؤول کیفیت را مقوله مهم‌تری نسبت به کمیت در فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از نیروهای جوان و پیشکسوت در کنار یکدیگر می‌تواند یکی از ظرفیت‌های خوب برای پیشبرد اهداف ترسیمی باشد.

باقرزاده در پایان گفت: برای اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت ۹ دی باید از همه ظرفیت‌های موجود در پایگاه‌های مقاومت بسیج بهره برد
ارسال نظرات
پر بیننده ها