سعیدی در گفتگو با «بسیج»:

صدا و سیما به بهانه کسری بودجه به سمت تبلیغات غربی نرود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صدا و سیمای ما ارزشی است ما نباید در دام و تله این نوع فرمول های غربی بیفتیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۹۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در مورد تبلیغات نادرست در تلویزیون گفت: بهانه ای که صدا و سیما دارد این است که دولت به ما بودجه نمی دهد لذا مجبوریم به سمت آگهی برویم.

وی افزود: ولی این نباید باعث شود که صدا و سیما به بهانه کسری بودجه و تامین هزینه ها به سمت تبلیغاتی برود که به نوع و شیوه و روش غربی نزدیک باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در شیوه و فرهنگ و تمدن غرب هدف وسیله و ابزار را توجیه می کند و آنها به این فرمول باور و اعتقاد دارند و به این ترتیب است که از خانمها به صورت ابزاری سوء استفاده می کنند صدا و سیمای ما ارزشی است ما نباید در دام و تله این نوع فرمول های غربی بیفتیم مقام معظم رهبری رئیس صدا و سیما را انتخاب می کنند ولی دیگر نمی شود تمام جزئیات را بررسی کرد. مسئولان خودشان باید مراقب باشند.

سعیدی گفت: مقام زن در نظام جمهوری اسلامی و از دیدگاه اسلام خیلی کرامتش بالاتر از اینهاست، حضرت زهرا (س) نمونه و الگوی زنان ما هستند ما باید برای شخصیت و موقعیت زن احترام قائل شویم.

وی افزود: اینکه در یکی از تبلیغ ها می بینیم که یک کاپیتان انگلیسی با دادن چای عده ای را آدم می کند توهین به کرامت انسانی است ما همیشه در سیاست های انگلیس یک نوع نگاه از بالا به پایین می بینیم آنها بقیه را نوکر و برده خود می دانند باید با این روش ها مقبله کنیم نه اینکه در صدا و سیما اینها را نشان دهیم اینها شیوه ها و ورش های صحیحی نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار