آتش خشم ملت از فتنه گران و دشمنان اسلام همچنان شعله ور است

خطاب ما امروز به فتنه گران در داخل و دشمنان قسم خورده در خارج است از گذشته درس بگیرید که مطمئنا امت حزب الله با بصیرت و هوشیاری اقدامات خبیثانه داخل و خارج را زیر نظر دارد و بهراسید که به خشم ملت بزرگ ایران همانند گذشته دچار شوید.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت حماسه 9 دی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

ملت شریف ایران در بیست و دوم خردادماه سال یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت همچون گذشته بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای عظیم آفریده و مشتی بر دهان استکبار و عمال داخلی آن کوفتند.
عده ای اما مثل همیشه در خشم از این همه شور انقلابی در ملت بزرگ شکست را بر نتابیده و با حقد و غضب فراوان به تحریک عوام بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه ی فقیه پراختند. صبر نظام و نجابت ملت شریف در برابر این جماعت موجب شد این جماعت گمان برند که مـی توانند به هرکاری که می خواهند دست ببرند. این گستاخی و حرمت شکنی تا جایی ادامه یافت که عده ای بی صفت ذات حقیقی خویش را آشکار ساخته و کینه ی عمیق خود را نسبت به دین مبین اسلام و ائمه ی گرامی آشکار کردند و با بی حیایی و حقارت تمام در روز عاشورا در خیابان ها به رقص و پای کوبی و اهانت به مقدسات ملت بزرگ ایران اسلامی پرداختند.
اما دشمنان باید می دانستند که کربلا و عاشورا خط قرمز امت حزب الله است و هرگز نخواهد گذاشت به بهانه های واهی بدان تعرض کنند.
سرانجام ملت شریف ایران در روز نهم دی ماه 1388 با حضور گسترده و پرشور خود نشان داد قدر خون جوانانی که برای دفاع از آرمان ها و اعتقاداتشان از جان خود گذشتند را می داند و از میراث آنان و امام بزرگوارشان تمام قد دفاع خواهد کرد و با ولی امر خود بر عهدی که با هم بسته اند ثابت قدم خواهد بود.
خطاب ما امروز به فتنه گران در داخل و دشمنان قسم خورده در خارج است که به گوش باشید و از خواب خود بیدار شوید، از گذشته درس بگیرید و مطمئن باشید امت حزب الله با بصیرت و هوشیاری اقدامات خبیثانه ی شما در داخل و خارج را زیر نظر دارد و بهراسید از آن روز که به خشم ملت بزرگ ایران همانند گذشته دچار شوید.
ما برآنیم که نگذاریم تاریخ دوباره تکرار شود، ما نخواهیم گذاشت فرزندانمان در تاریخ بخوانند علی بار دیگر تنها ماند.

والعاقبه للمتقین
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن

ارسال نظرات
پر بیننده ها