فرمانده سپاه ناحیه املش با بیان اینکه مردم در 8 و 9 دی ثابت کردند که همواره با نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند گفت: 9دی نشان دهنده پایبندی مردم به ولایت فقیه و بیعتی دوباره با نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۲۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

سید جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، اظهار کرد: در پی حوادث بعد از انتخابات سال88 و جوسازی کاندیدهای مربوطه نسبت به تقلب در انتخابات، فضای متشنجی در تهران و مراکز استان ها ایجاد شد. در پی هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و به آتش کشیدن مساجد و حسینیه ها توسط فتنه گران، و جریحه دار شدن احساسات مردم ایران، راهپیمایی عظیم مردم گیلان در 8دی و مردم سراسر ایران در 9دی شکل گرفت.

وی در مورد تلاش برخی برای تطهیر سران فتنه گفت: شکل گیری این قضایا برگرفته از نفوذ عظیم رسانه ای غرب است که با گذر زمان به دنبال عادی سازی موضوع فتنه و تطهیر سران فتنه اند که بتوانند زمینه ایجاد فتنه های دیگر را فراهم کنند.

فرمانده سپاه ناحیه املش به موضوع عدم پذیرش اشتباهات از سوی سران فتنه اشاره کرده و گفت: حرص، طمع و حس قدرت طلبی و القاء کاذب در سران فتنه باعث شد که در مقابل نظام بایستند و حاضر به پذیرش اشتباهات خود نشوند که این امر باعث رسوایی آنان شد.

حسینی ادامه داد: مردم ایران زمانی که نقش کشورهای غربی و نظام سلطه را در قضایای بعد از انتخابات و فتنه88دیدند، با توجه به پایبندی که به آرمان های نظام و انقلاب داشتند با فتنه مقابله کردند.

وی با بیان اینکه مردم در 8 و 9 دی ثابت کردند که همواره با نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند خاطرنشان کرد: 9دی نشان دهنده پایبندی مردم به ولایت فقیه و بیعتی دوباره با نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.

 

ارسال نظرات