رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: نخستین جشنواره ملی شعر بصیرت سال آینده به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، غلامرضا منتظری شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ملی تجلی بصیرت که در سالن فدک اردبیل برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان بزرگ‌ترین شبکه هنری مردمی در سطح کشور بوده که در حال حاضر بیش از 100 هزار نفر عضو سازمان بسیج هنرمندان در سراسر کشور هستند که در قالب 1300 انجمن تخصصی و 450 کانون فرهنگی هنری فعالیت می‌کنند.

وی گفت: یکی از اهداف و فعالیت‌های مهم سازمان بسیج هنرمندان کشور، جذب و ساماندهی هنرمندان کشور در راستای نقش‌آفرینی در مبارزه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است که برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی برای فعالیت در این حوزه پیش‌بینی و اجرا شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، جشنواره ادبیات داستانی، جشنواره تجلی بصیرت و نیز برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره خوش‌نویسی از جمله برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سالجاری بوده است.

منتظری تصریح کرد: خوشبختانه استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و گنجینه‌های علمی و ادبی بسیاری است که در نظر داریم نخستین جشنواره ملی شعر بصیرت را سال آینده به میزبانی استان اردبیل برگزار کرده و پاتوق هنر برای هنرمندان این استان را راه‌اندازی کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات