محبی گفت: پس از اعلام وصول مجلس، وزیر مربوطه می بایست ظرف 10 روز برای گرفتن رای اعتماد به مجلس آید. حال که در خصوص آقای آخوندی 80 نفر لیست را امضا کردند.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۳۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

محمد ابراهیم محبی عضو سابق کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره ارجاع استیضاح وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران گفت: در قانون اساسی نوشته است که اگر 15 نماینده برای استیضاح وزیر اقدام کنند و لیست مربوطه امضا شود، پس از اعلام وصول مجلس، وزیر مربوطه می بایست ظرف 10 روز برای گرفتن رای اعتماد به مجلس آید. حال که در خصوص آقای آخوندی 80 نفر لیست را امضا کردند.

وی افزود: در کمیسیون عمران هم به طور کامل، استیضاح آقای آخوندی با دلایلی مشخص بررسی شد که در صحن علنی قرائت کردند. اما از اینجا به بعد به هیئت رئیسه مربوط می شود .البته که کمیسیون عمران همچنان پیگیر است ولی متاسفانه هیئت رئیسه مجلس به بهانه های مختلفی چون بودجه 96 و برنامه ششم توسعه، از استیضاح صرف نظر می کند.

محبی تاکید کرد: هیئت رئیسه مجلس تا به الآن از اعلام وصول شانه خالی می کند و پیگیری های کمیسیون عمران، هیچ فایده ای نداشته و مردم همچنان منتظر خواهند بود.

ارسال نظرات