رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

۹ دی بیان‌گر بصیرت و ولایت‌محوری ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: سالروز حماسه ۹ دی در واقع، نشان‌گر بصیرت و ولایت‌محوری ملت ایران به جهانیان و دشمنان نظام است.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۴۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، غلامرضا منتظری در اختتامیه جشنواره ملی تجلی بصیرت که در سالن فدک اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: روز نهم دی‌ماه، یکی از روزهای درخشان و مهم در تاریخ نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران بوده چرا که این روز با واژه‌ای به نام شکست فتنه‌گر گره خورده و گرامیداشت حماسه 9 دی، تجدید میثاق ملت با ولایت و رهبری است.

وی گفت: فتنه ظاهری نرم و فریبنده اما باطنی سمی و کشنده دارد که از ویژگی‌های دیگر فتنه می‌توان به پیچیدگی اشاره کرد که رمز موفقیت در برابر فتنه و فتنه‌گر، حمایت از ولایت‌فقیه بوده و تمسک به ولی‌فقیه نخستین ضرورت مواجه با فتنه است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: قبل از وقوع فتنه 88 نخست وزیر انگلیس طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که کار جمهوری اسلامی ایران در فتنه 88 تمام و این نظام برچیده می‌شود ولی با لطف الهی و بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران، حماسه نهم دی‌ماه مردم تو دهنی محکمی به بداخواهان و فتنه‌گران شد.

منتظری تصریح کرد: راه نجات از فتنه بصیرت است و مردم در روز 9 دی بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیده و به همه نشان دادند که این نظام و انقلاب، به راحتی به دست نیامده که با این‌گونه فتنه‌ها از بین رفته و منزوی شود.

وی بیان کرد: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی ثابت کرد در آنجایی که اعتقادات آنها و حوزه امنیت ملی و دستاوردهای ملی کشور مورد هجمه و حمله قرار گیرد، با هر نگرش سیاسی و در هر جبهه‌ای که باشند با هوشمندی و به صورت واحد پشت نظام و انقلاب قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات