خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه میامی به مناسبت 9 دی

سپاه ناحیه میامی در بیانیه ای از حماسه ۹ دی به معنای نماد بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران یاد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۵۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، در این بیانیه آمده است:

باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود.امام خامنه ای ۱۳۸۹/۰۶/۲۵

با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 و بهم خوردن تعادل قدرت های جهان ونظام سلطه ،مستکبرین جهان همه توان خود را صرف ازبین بردن جموری اسلامی ایران کردند؛از جنگ ، کودتا وترور گرفته تا فتنه و تحریم و...اما نه تنها در هیچ عرصه ای موفقیتی کسب نکردند بلکه با حضور همه جانبه ی مردم ورهبری های حکیمانه ی حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری (دام ظله العالی) در تمام برهه های انقلاب بازنده همیشگی این دوئل ،مستکبرین عالم ومزدوران آنها بوده اند.

همواره یکی از نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی ،ایجاد تفرقه وشکاف بین مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده ودر این راستا با طراحی اتاق های فکر خود وسوء استفاده از فضای هیجانی بعد از انتخابات وتبدیل آن به یک چالش برای کشور بدنبال اهداف شوم وپلیدخود که نشانه گرفتن اصل نظام اسلامی است، بوده اند.

واز طرفی هم افرادی که در داخل کشور با زبانشان اسلام و شعارهای جمهوری اسلامی را نفی کرده و با اعمالشان جمهوریت و قانون اساسی را زیر سوال بردند و متاسفانه برخی از نخبگان وخواص که با سکوت شان و حتی همراهی کردنشان با این جریان فتنه به کمک دشمنان نظام شتافتند و باعث شدند که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات که می توانست باعث تثبیت واقتدار روز افزون پایه های نظام اسلامی شود نادیده گرفته شود.

واکنون که چند سالی از خاطرات وناگفته های تلخ فتنه 88،که می رفت انقلاب اسلامی را نابود کند، می گذرد و نظام اسلامی حداکثر رافت ومهربانی را در برخورد با فتنه گران وسران آنان انجام داده است،متاسفانه شاهد بازگشت برخی از این عناصر به عرصه تصمیم گیری های نظام بدون توجه به گناه نابخشودنی آن ها هستیم که با تکیه زدن بر پستهای کلیدی وحساس به دنبال پیاده کردن خیالات خام خود هستند.

اما مردم ولایت مدار وشهید پرور ایران اسلامی درهمه ی صحنه ها ی انقلاب بویژه حماسه نهم دی ماه عامل میرایی و دفن فتنه 88 شدند واین حماسه ویوم الله نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و «ولایت پذیری» بود که با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ مردم همیشه درصحنه به جبهه دشمن همراه بود.

دستاورد حضور حماسی ملت سرافراز ایران عزیزدر 9 دی ماه سال 88، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام اسلامی در سایه سار «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد ویک پارچه بوده و از چنان ریشه، ظرفیت ، اقتداروتوانایی برخورداراست که به راحتی قادر است هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

در پایان بدین وسیله اعلام می گردد مردم ولایت مدار وما پاسداران سپاه شهرستان میامی ، هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب وامام وشهدای عزیز را فراموش نخواهند کردوبا حضور همه جانبه ی خود در تمام عرصه ها حافظ ولایت مطلقه فقیه وارزشهای اسلامی خواهند بود.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار