کریمی قدوسی در گفت‌وگو با «بسیج»:

نجس سیاسی خواندن "سران فتنه" توسط سردار غیب‌پرور تعبیر دقیقی است/ صدا و سیما ناگفته‌های فتنه 88 را منتشر کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنده اسناد زیادی از فتنه 88 در دست دارم؛این اسناد را جمع آوری کردم و در روزهای گذشته، در اختیار بعضی افراد که نگاه خاصی به فتنه و فتنه گران داشتند ارائه دادم.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۵۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تعبیر سردار غیب پرور درباره سران فتنه و نجس سیاسی خواندن آنها توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مورد صحبت هایی که جناب آقای غیب پرور رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین فرمودند باید عرض کنم که بنده نسبت به ایشان ارادت خاصی دارم و تاکید ما هم همین صحبت هایی است که سردار غیب پرور داشته اند و تعبیر دقیقی را به کار برده اند.

وی در ادامه افزود: راس فتنه را کسانی مدیریت می کردند که درمورد آن ها رهبرمعظم انقلاب فرمود آنان کسانی بودند که امنیت نظام را تهدید کرد و ایشان مطالعه و مقابله با آنها را در دستور کار نخبگان، سیاسیون، بسیجیان و مدافعان انقلاب قرار دادند و به این دلیل است که این خطر  آنقدر بزرگ بود که حتی سران فتنه برای موفقیت خود با ناتو، سازمان نظامی غرب و امریکا هماهنگ بودند تا زمانی که آن ها از ناتو کمک نظامی خواستند غربی ها به کمک آن ها بیاییند و به ایران حمله کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بالاخره باید روزی صدا و سیما اسناد ناگفته فتنه سال 88 را منتشر کند تا همه بفهمند که سران فتنه چه خیانتی در حق مردم، کشور، نظام و انقلاب کردند.

نماینده مردم مشهد عنوان کرد: بنده اسناد زیادی از فتنه 88 در دست دارم؛ از مجلس هشتم این اسناد را جمع آوری کردم و در روزهای گذشته، این اسناد را تکثیر کرده ام و در اختیار بعضی افراد که نگاه خاصی به فتنه و فتنه گران داشتند ارائه دادم و گفتم این ها را مطالعه کنید؛ نمایندگان ملت این اسناد را مطالعه کردند و اظهار کردند که این مطالب حقیقتا مطالب تکان دهنده ای است.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: این اسنادیی که در مجلس شورای اسلامی و در بین نمایندگان توزیع کردم بخش کوچکی از اسنادی است که از فتنه گران در اختیار دارم و در مقابل دیگر اسنادی که از آن ها موجود است اصلا چیزی محسوب نمی شود.

وی افزود: نقش سران فتنه در این حادثه مهم یک بحث کاملا راهبردی است و ما هم به عنوان یک فردی که همه فرهنگمان در مسیر انقلاب، نظام و ولایت فقیه است، این موضوع را قطعا دنبال خواهیم کرد و ابعاد مختلف آن را برای مردم بازگو می کنیم.


ارسال نظرات