خبرهای داغ:

بیانیه شورای هیئات مذهبی استان سمنان بمناسبت حماسه 9 دی

شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بيانيه اي، 9 دي ماه را روز خروش ” غيرت ديني و تجلي ولايتمداري ” ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي دانست.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۷۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بيانيه اي، 9 دي ماه را روز خروش ” غيرت ديني و تجلي ولايتمداري ” ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي دانست.

در این بيانيه آمده است:

تاريخ انقلاب اسلامي مملو از نقاط عطفي است که در اذهان ملت شريف و ولايتمدار ايران اسلامي نقش بسته است. تسخير لانه جاسوسي آمريکا و استکبار ستيزي انقلابي، دوران غرور آفرين دفاع مقدس و رشادت هاي جوانمردان اين خطه، جهاد اقتصادي و پيشرفت هاي چشمگير در عرصه هاي مختلف علمي و جلوه هاي زريني از سير تکاملي هويت انقلابي و ولايتمداري مردم شريف ايران مي باشند.

و در اين ميان دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسير رشد و شکوفايي ملت ايران را سد کنند که با رهبري مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب و بصيرت ملت ايران ناکام گشته اند.

فتنه 88 نيز توطئه اي ديگر از دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و مردم ايران بود که با بصيرت ملت شريف و شهيدپرور ايران و خلق حماسه 9 دي نقش بر آب شد.

9دي روز درخشش نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب و آينده‌سازان کشور در ميدان دفاع از نظام و آرمان‌هاي انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بيگانگان طمع کار و کينه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.

تجديد ميثاق ملت ايران با آرمان هاي بلند نظام جمهوري اسلامي، به زعامت و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، و اهتزاز پرچم رفيع "ولايت مداري در مقابل بدخواهان و دگر انديشان و فرصت طلبان بيگانه پرست ” پيام مهم و ماندگار حماسه 9 دي است.

حضور ميليوني و زمان‌شناسانه ملت ايران در راهپيمايي 9 دي سال 1388، براي هميشه تاريخ خود را به عنوان حماسه‌اي ماندگار در تاريخ کشورمان به ثبت رساند.

شورای هیئات مذهبی استان سمنان با گراميداشت حماسه 9 دي ، روز اعلام وفاداري ملت مسلمان و هميشه در صحنه ايران به ولايت که به حق روز "بصيرت” نامگذاري شده است، اعلام مي‌دارد؛ تا آخرين نفس مدافع راستين ولايت و پاسدار واقعي آرمان ها و ارزش‌هاي نظام شکوهمند اسلامي است.

این بیانیه می افزاید: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

شورای هیئات مذهبی استان سمنان با تعظيم به مقام شامخ شهيدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه سال 88 و پاسداشت حماسه 9 دي، ياد آور مي شود: در مقابله با هرگونه توطئه و تهديدي، آگاهانه و هوشيارانه گوش به فرمان مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) ايستادگي و در مسير پيشرفت کشور و توسعه نظم و امنيت ، مجاهدانه تلاش خواهد کرد.

شورای هیئات مذهبی استان سمنان در پایان این بیانیه با پاسداشت یوم الله نهم دی و تقدیر و تشکر از مردم شهیدپرور استان سمنان بخاطر حضور پررنگ در صحنه های انقلاب اسلامی ، از مردم استان برای حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت این روز دعوت بعمل می آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار