خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین:

علل رخداد 9 دی باید تبیین شود

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: در مورد رخداد های نهم دی ماه باید موضوع را باز کنیم و به تبیین مسئله در تمامی جوانب بپردازیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۹۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی در سال 88 حرکت ماندگار مردمی شبیه حرکت ملت در ابتدای انقلاب انقلاب بود.

وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم در سالگرد این حماسه حرف اصلی این حرکت را که نشان اقدام  در سایه دین و تحقق اهداف الهی به همگان بشناسانیم.

ابراهیمی ادامه داد: حماسه 9 دی نباید فراموش شود در نتیجه باید عنوان ماندگاری در تاریخ ایران ثبت بماند، وظیفه ما است که ابعاد این واقعه را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ابراز کرد: ما باید در وجود دانش آموزانمان حس دشمن شناسی را تقویت کنیم و به آنها آموزش دهیم تا توجه پیدا کنند، نوجوانی بهترین دوره ای است که افراد می توانند افکار خود را شکل دهند، لذا در این دوره باید ابعاد اتفاقات مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول گفت: در مورد رخداد های نهم دی ماه باید موضوع را باز کنیم و به تبیین مسئله در تمامی جوانب بپردازیم.

ابراهیمی در ادامه اذعان کرد: یکی از دلایل رخ دادن 9 دی هم سویی عناصر داخلی با دشمنان نظام ، مخدوش کردن اهمیت نظام و از بین بردن اعتماد مردم به نظام بود که جایگاه رهبری در آشکارسازی فتنه 88 تاثیر بسیاری داشت.

ابراهیمی در پایان این گفتگو عنوان کرد: باید برای عموم مردم و نخبگان جامعه آگاهی و بصیرت ملت مومن به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و تکیه گاه دولت و حضور بهنگام شان بویژه برای دانش آموزان و دانشجویان ما که نسل چهارم انقلاب هستند تبیین گردد.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها