مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری:

حضور مبتنی بر ایمان مردم غیرتمند فتنه88 را خنثی کرد

حجت الاسلام کریم پور گفت: براندازی وتغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی، استحاله و تغییر ماهیت دینی و انقلابی نظام و بازگرداندن ایران به مدارسلطه، از جمله اهداف فتنه 88 به شمار می روند.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بصیرت بیان داشت: یکی از پیشرفته ترین طرحهای دشمنان انقلاب و اسلام، برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ فتنه سال88 بود.

حجت الاسلام سیدمهران کریم پور، افزود: فتنه 88، به اعتقاد رهبر معظم انقلاب نتیجه و محصول بیش از ده سال برنامه ریزی دشمنان برای نابودی گفتمان انقلاب اسلامی و براندازی نظام جمهوری اسلامی، آنهم بوسیله عوامل و افراد پیاده نظامی داخل کشور بود که برخی از آنها سابقه ای در انقلاب داشتند.

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد:‌ آنها تصور می کردنددر سال 88 برخی زمینه ها آماده شده و با توجه به مطالباتی که مردم وفادار به نظام دارند می توانند نقشه خود را عملی سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری افزود: امروز برای همه ثابت شده است که مدیریت فتنه 88 برعهده ی طرف غربی و صحنه گردانی آمریکایها و اجرای عوامل آگاه و ناآگاه داخلی بود که در راستای اهداف راهبردی و کلان نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی طراحی و برنامه ریزی شد.

وی، برخی از اهداف نظام سلطه از فتنه سال 88 را برشمرد و گفت: براندازی وتغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، فشار وتغییر رفتارنظام جمهوری اسلامی ایران، استحاله و تغییر ماهیت دینی و انقلابی نظام و بازگرداندن ایران به مدارسلطه، از جمله اهداف اجرای این فتنه به شمار می روند.

کریم پور، بیان کرد: امروز باید اعتراف کنیم، مهمترین عاملی که در خنثی سازی طرح شیطانی فتنه 88 باعث شد تا دشمنان درونی و بیرونی نظام به ایفای نقش بپردازند، پس از امدادهای غیبی الهی که همواره یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده؛ حضور مبتنی بر ایمان دینی مردم غیرتمند و همیشه در صحنه و بابصیرت ایران اسلامی و هدایت های حکیمانه و پیامبرگونه امام خامنه ای(مدظله العالی) بود. و نتیجه آن شد که حماسه ماندگار 9دی در تاریخ ایران ثبت گردید.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: حماسه تاریخی نهم دی به تعبیر رهبر حکیم انقلاب نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی بود، که امروز نیز ملت ایران در پاسخ دهی لازم و محکم به زیاده خواهی ها و بدعهدی های آمریکایی ها در نقض برجام و حمایت از جبهه مقاومت در تخولات منطقه ای به آن نیاز دارد و باید از آن برای پیشبرد کشور و نظام اسلامی بهره برد.

ارسال نظرات