خبرهای داغ:
مربی نظام صالحین بسیج اصناف شاهرود

حماسه نه دی؛ تجلی اراده،بصیرت،دشمن شناسی و زمان شناسی ملت ایران

حجت الاسلام موسویان در گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) گفت: حماسه نه دی تجلی اراده و بصیرت و دشمن شناسی و زمان شناسی ملت ایران بود که به هنگام این حماسه رخ داد و طومار دشمنان جمع شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدحسین موسویان در گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) بسیج اصناف الهادی که در هیئت ابوالفضلی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت حماسه نه دی ملت ایران در سال 88 اظهار کرد: نه دی یکی از یوم الله های ملت ایران است چرا که دست خداوند از آستین ملت بیرون آمد و مردم مومن و ولایت مدار و عاشق حسین(ع) در برابر دشمنان و معاندان داخل و خارج نظام محکم ایستادند.

وی افزود: حماسه نه دی درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی و برای دوستان انقلاب اسلامی است چرا که این روز بزرگ در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت شد و جهانیان و به خصوص دشمنان ما را خیره و متعجب نمود.

موسویان با بیان اینکه حماسه نه دی ملت ایران سیلی محکمی به گوش استکبار و دوستداران و حامیان آنها زد گفت: حماسه نه دی تجلی اراده و بصیرت و دشمن شناسی و زمان شناسی ملت ایران بود که به هنگام این حماسه رخ داد و طومار دشمنان جمع شد.

وی با بیان اینکه این یوم الله ها باید گرامیداشته شود افزود: بیان عبرت ها و درس های این روزها برای آینده بسیار مهم است و باید همه به خصوص مسئولین نظام بدانند که باید به وظایف خود در قبال این انقلاب به خوبی عمل کنند چرا که ملت پشت این انقلاب ایستاده است.

مربی نظام صالحین بسیج اصناف شاهرود ادامه داد: برگزاری محافل حلقه صالحین برای بصیرت افزایی و روشنگری و برطرف نمودن شبهات است چرا که دشمنان ما در فتنه 88 از همین بی بصیرتی و غفلت و ایجاد شبهه استفاده کردند و این فتنه چندین ماهه را رقم زدند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم بصیرت افزایی در جامعه بیشتر و بیشتر شود و این حاصل نمی شود مگر با مرور تاریخ و اتفاقات و عبرت گرفتن از این اتفاقات برای آینده و باید تلاش کنیم اتحاد و انسجام زیر پرچم ولایت در قول و فعل در جامعه و به خصوص مسئولین بیشتر شود.

موسویان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان چند حکم فقهی در خصوص توجه به کسب روزی حلال و رعایت فقه بازار مسائلی را بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها