خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد:

همبستگی مردم و رهبری، مهمترین دستاورد حماسه9دی

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: هدف اصلی از فتنه 88 به هیچ وجه انتخاباتی نبود بلکه هدف نشانه گرفتن و نابودی خود نظام جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۱۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی تجلی پیوند رهبری، مردم و نظام جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر است.

وی ادامه داد: در حماسه 9 دی مردم با حمایت ها و حضور خود در صحنه توانستند یکبار دیگر نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند و 12 فروردین دیگری را به ارمغان بیاورند و افتخاری دیگر را بیافرینند.

این کارشناس تصریح کرد: نامگذاری 9 دی به نام روز بصیرت، حقیقتا نامگذاری به جا و درستی است و البته نباید عنایات و امدادهای الهی را در این حماسه بی تاثیر دانست.

قبادی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های چندساله دشمن برای به راه ‌اندازی فتنه 88 تبیین کرد: همه دشمنان داخلی و خارجی در اتاق فکرهای ایالات متحده و رژیم صهیونیستی برای سرنگونی و نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده بودند، در این مورد هم با همفکری و همگام در جهت نابودی جمهوری اسلامی قدم بر می داشتند.

وی اضافه کرد: دشمن برای نیل به اهداف شوم خود و تضعیف و نابودی نظام تمام دشمنان گذشته نظام، برشکسته های سیاسی دوره های قبلی و برخی از اصلاح طلبان را نیز با خود همگام کرده بود.

 این کارشناس مطرح کرد: هدف اصلی از فتنه 88 به هیچ وجه انتخاباتی نبود بلکه هدف نشانه گرفتن و نابودی خود نظام جمهوری اسلامی بوده است.

قبادی خاطرنشان کرد: لطف خداوند، رهنمودهای آگاهانه رهبری معظم، حضور بصیرانه مردم، یاری ائمه و شهدا و هم‌چنین کمک حضرت اباعبدالله(ع) سبب پیروزی مردم در فتنه 88 گردید.

وی پیوستگی و همبستگی میان مردم و رهبری را مهم‌ترین دستاورد حماسه 9 دی دانسته و گفت: حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران همیشه حامی رهبری و ولایت فقیه است.

این کارشناس افزود: خنثی شدن دشمنان داخلی و خارجی و رسوایی آم ها در فتنه 88 باعث شد تا ما بار دیگر نظاره‌گر شعارهای اصیل انقلابی در سراسر کشور باشیم.

قبادی ضمن اشاره به سخنی از امام راحل(ره) مطرح کرد: انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورا است و این گفته کاملا در حماسه 9 دی ملموس است، شور و شوقی که مردم در آن روز نشان دادند این موضوع را روشن می کند.

وی در خاتمه متذکر شد: عشق مردم به حضرت ابی عبدالله الحسین انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، همین اعتقادات استوار باعت روشنایی آینده جامعه اسلامی خواهد بود و همواره یاری‌کننده مسلملنان است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها