خبرهای داغ:
گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۱۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در محل سالن جلسات فرماندهی ناحیه برگزار گردید.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج با اشاره به سنت های الهی بیان کرد: خداوند (جل شأنه) نیز قوانین و برنامه‌هایى را براى خود معیّن كرده و قوانینى را براى مردم، كه از طریق انبیا اعلام كرده است. به قوانینى كه خداوند براى خودش تعیین كرده است، سنت الهی می گویند.

حجت الاسلام مهدی عباسی در ادامه افزود: شخصیت الهی امام حسین(ع) و عمل خالصانه آن بزرگوار از عوامل مهم ماندگاری قیام عاشورا است که نشانگر دلبستگی یاران امام و فداکاری آن‌ها در دفاع از حریم اسلام، امامت و رهبری است.

وی اصلاح امت پیامبر(ص)، تکیه بر فضیلت‌ها و ارزش‌های الهی، خیرخواهی و نقش هدایتگری را از دیگر محورهای ماندگاری نام و یاد امام حسین(ع) دانست و افزود: باید از امام حسین(ع) درس بگیریم و ایشان را الگوی خود بدانیم.

حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد: اگر حقیقت نهضت، آرمان مقدس نهضت، معرفت و شناخت و آگاهی عمیق در خصوص نهضت امام حسین(ع) به مردم معرفی می‌شد بهتر می‌توانستیم از این فضائل بهره ببریم.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع) افزود:امام  محمد باقر (ع) فرمودند: طین قبر الحسین (ع) شفاء من کل داء و أمان من کل خوف و هولمن أخذله. خاک قبر امام حسین (ع) شفاء از هر دردی است و امان از هر خوف و ترسی است.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها