کارشناس مسایل سیاسی:

انتظار دوستی از دشمن انقلاب نباید داشت

به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام مردمی 9دی نهضت روشنگری هفته بصیرت با حضور خیل مردم ولایتمدار شهرستان بن در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۲۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این گردهمایی که به همت شورای هماهنگی کمیته 9دی شهرستان بن برگزار شد، بار دیگر با تأکید بر پیروی از ولایت با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید پیمان شد.

منوچهر خلیلیان از کارشناسان مسایل سیاسی در این مراسم تأکید کرد: آنچه را می توان به صراحت اعلام کرد این است که با گذشت 37سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی بر همگان مشخص شده، که دشمن دوست نمی شود.

وی، افزود: بارها مشاهده کرده ایم،‌ که هرگاه دشمن لبخندی زده و دست دوستی به سمت ما دراز کرده، در زیر دستکش مخملین خود دست چدنی اش پیدا شده است.

مسئول سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار کرد: دشمن به زعم خود ایران اسلامی را با کشورهایی همچون اکراین و گرجستان مقایسه کرد و نسخه انقلاب رنگین را برای آن پیچید؛ اما هنوز هم باور ندارد با این همه هزینه ای که کرد این نسخه با تدابیر داهیانه امام خامنه ای عزیز و پیروی ملت از ولایت به شکست انجامید.

خلیلیان تاکید کرد: ولایت فقیه و بصیرت ملت و تبعیت آنان از ولی فقیه زمانه همواره نسخه اصلی نجات مملکت از چنگال دشمن استکبار بوده و هست.

ارسال نظرات