خبرهای داغ:
نهم دی ماه برگ زرینی در دفتر ولایتمداران ایران اسلامی است که با زمان شناسی خود آن را روند زدند و مصداق ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را در عمل ثابت نمودند و افتخار دیگری را در تاریخ به نام خود رقم زدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۳۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه کوثر به مناسبت سالگرد حماسه نه دی ملت ایران در سال 88 بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

(نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران،یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.) مقام معظم رهبری

هفت سال از وقوع حماسه نهم دی می گذرد از آن روز ابعاد گسترده تری از آن حماسه بر مردم مکشوف می شود، حماسه ای که اگر حرکت و بصیرت رهبر مقتدر و فرزانه مان نبود فضای کشورمان را تیره و تار می ساخت و شاید هرگز چهره واقعی فتنه گران و حمایت گران غربی شان نمایان نمی شد.

نهم دی ماه برگ زرینی در دفتر ولایتمداران ایران اسلامی است که با زمان شناسی خود آن را روند زدند و مصداق ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را در عمل ثابت نمودند و افتخار دیگری را در تاریخ به نام خود رقم زدند.

نهم دی ماه 88، امتحانی بود برای مردم خداگاه و بصیر ایران اسلامی بود که با نهادن دست خود در دست ولایت سربلند بیرون آمده و بار دیگر ثابت نمودند لیاقت همنشینی در کشتی انقلاب تحت زعامت رهبری فرزانه را دارا می باشند، تا ان شالله روزی برای این کشتی با سکاندار انقلابی خود بر ساحل نجات قدم بنهند و اهل عالم را نیز سعادتمند گردانند.

یوم الله نه دی یکبار دیگر نشان داد، اگر تمامی سردمداران کفر با فتنه های شیطانی و براندازانه یکی شوند، اما مردم در مدار ولایت حرکت نمایند و به مولای بصیر خود اقتدا کنند، هرگز مستکبرین و ایادی آنها که همان فتنه گران داخلی می باشند، نمی توانند کوچکترین خللی به این وحدت وارد نمایند و آنها را از مسیر ولایت دور نمایند. لذا ما دانش آموزان بسیجی واحدهای مقاومت حوزه کوثر شاهرود همچنان درخواست محاکمه عادلانه سران فتنه که تک تک مردم در روز نه دی 88 بر آن اعتقاد داشتند تاکید می کنیم.

ما دانش آموزان بسیجی نتایج حاصل از برجام را که اعتماد به وعده دروغین و پوشالی غرب و در راس آن آمریکای جنایتکار که با بدعهدی های مکرر و تمدید تحریم های 10 ساله مصداق بارز شیطان بزرگ می باشد، جز تضییع حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران و ملت انقلابی است چیز دیگری نمی دانیم.

در پایان تصریح می کنیم، مسئولین نظام باید درک روشنی از شرایط حساس کنونی داشته باشند و در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام که حاصل خون شهیدان و مجاهدت های شبانه روزی جوانان این مرز و بوم است نهایت کوشش خود را بکار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها