خبرهای داغ:
جانشین مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش روحانیون و هیات امنای آذربایجان شرقی با اعجاز خواندن ۹دي به دست امت الهی، گفت: این حماسه همچون فتح خرمشهر کار خدا بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۳۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: ۹دي خاکستر کننده آتشی بود که استکبار آن را برافروخته بود تا همه حاصل سه دهه انقلاب را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه طراحي فتنه ۸۸ نقصی نداشته و کامل برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: چهار سال پیش از وقوع فتنه ۸۸ مکین به عنوان سناتور آمریکایی آن را مطرح کرده بود که جمهوری اسلامی را با جنبش سبز منهدم می کنیم.

حجت الاسلام حاج صادقی در ادامه با اشاره به اهمیت بصیرت و رسالت روحانیون نسبت به آن بیان کرد: روحانیون به عنوان سنگرنشينان خط مقدم انقلاب وظیفه امام معصوم را در این خصوص دارند که تبیین، دفاع و اجرای دین خداست.

وی هوشیاری روحانیون را در شناخت موقعیت ها مهم دانست و تاکید کرد: استکبار فهمیده با وجود انقلاب مرگش تدریجی است برای همین دنبال خارج کردن ولایت از چرخه انقلاب و کم انگیزه کردن مردم است.

 

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، راه مقابله با استکبار را در برهه کنونی تقویت عناصر ماندگاری انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب شاخص های ابرقدرت بودن را از استکبار گرفته برای همین استکبار تلاش دارد عناصر ماندگاری انقلاب را به عنوان رگ های حیاتی آن پیدا كرده و بزند که باید هشیار بود.

وی یادآور شد: روحانیون باید در منابر و نمازها و مجالس مطالبي را بگویند که نشان دهد اسلام زنده بوده و مشکلات موجود کشور به خاطر عمل نکردن به شریعت است.

وی تبیین مکتب امام و التزام به دین را تبیین و بيان داشت: از نهادهای دینی حمایت کنیم چراکه دشمن برای حوزه ها نقشه های شومی کشیده است و علت آن تربیت افراد انقلابی برای نظام است.

حجت الاسلام حاج صادقی یکی از رسالت مهم را ولایت محوری و تبیین کارآمدی آن عنوان کرد که سکاندار نظام ولی فقیه است.

ارسال نظرات