کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های اخلاقی و اجتماعی در واحد مقاومت دین و دانش شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۶۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین کارگاه آموزشی، که با حضور اولیاء دانش آموزان واحدمقاومت دین و دانش فرادنبه برگزار شد، یکی از کارشناسان مسایل فرهنگی به تشریح آسیب ها و تهدیدات فراروی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی پرداخت.

آقای مقدسی، عنوان داشت: برای پیشگیری هر چه بهتر از آسیب ها نیاز به آگاهی دادن خانواده ها می باشد، چرا که خانواده ها مسئولیت خطیری در قبال تربیت فرزندان مخصوصا در رنج سنی نوجوان دارند.

مقدسی در ادامه اظهار کرد: طبق آداب تربیت اسلامی و بیانات اهل بیت؛ در سنین زیر هفت سال فرزند فرمانروای شماست و باید از ایشان تبعیت کنید، درسن 7 تا 14 سال وزیر شماست و شما باید در کار های خود از ایشان مشورت بگیرید و در سنین14 تا 21 سال سرباز شماست و فرزند شما فرمانبر شما می شود .

وی، با تبیین چگونگی رفتار والدین نسبت به فرزندخود از آنان خواست؛ به فرزندان خود کمک کنند تا به دنبال بهترین جایگزین برای دوستی های فضای مجازی باشند.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: عضویت و فعالیت در پایگاه های مقاومت بسیج و زمینه های علمی، ورزشی، فرهنگی و قرآنی و ... از بهترین راهکارها برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان می باشد.

پاسخ به سؤالات حاضران از دیگر بخشهای این نشست بود.

ارسال نظرات