مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی 88 حماسه‌ای را آفریدند که آتش فتنه را خاموش کرد؛ مردم در این آزمون سربلند ولی برخی از خواص مردود شدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۷۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام اکبر قنبری در نشست روشنگری که به مناسبت حماسه بزرگ 9 دی برگزار شد در جمع مردم روستای رحمت‌آباد با اشاره به نقش خواص در سرنوشت جامعه گفت: همواره خواص هر جامعه نقش اساسی در تعیین سرنوشت اتفاقات زمان خود داشته‌اند. و این نقش زمانی که جامعه غبارآلود است و فتنه‌ای به پاشده بسیار مهم است چراکه می تواند حتی سرنوشت یک جامعه را رقم زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با اشاره به نقش خواص در زمان صدر اسلام و اثرات تصمیمات آنها در جامعه گفت: دشمن برنامه‌ریزی بلند مدتی را با توجه به موفقیت انقلاب‌های مخملی در نقاط مختلف جهان طراحی کرده بود و این نوع از براندازی را با رمز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری پی ریزی کردند ولی مردم ولایت مدار ایران با بصیرت مثال زدنی خود تمام نقشه های شوم فتنه گران را نقش بر آب کرد و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار زد.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه فتنه امتحان و آزمون الهی بود، افزود: خطر فتنه از خطر جنگ بیشتر است چون در جنگ دشمن مشخص است ولی در فتنه شناخت دوست از دشمن سخت و دشوار است.

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که مال و فرزندان سبب فتنه هستند چرا که انسان را از اصل کار منحرف می‌کنند. در ماجرای سقیفه هنوز جنازه پیامبر(ص) بر روی زمین مانده بود و دفن نشده بود که در سقیفه جانشین پیامبر(ص) مشخص شد و دود آن 1400 سال است که دود آن به چشم مردم می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: در فتنه 88 دخالت بیگانگان در کشور مشهود بود که البته از به غیر از این هم نمی‌توان از دشمن انتظار داشت. دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از لجبازی‌ها و خودخواهی‌ها استفاده کردند و غائله‌ای ساختند که هزینه‌های بسیاری را بر انقلاب و کشور تحمیل کرد.

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال آن بودند که ثمره خون شهدا را از بین ببرند و سرنوشت کشور را دگرگون کنند که با بصیرت مردم این نقشه آنها نیز بر آب شد. حماسه‌ای را آفریدند که آتش فتنه را خاموش کرد آنان در این آزمون سربلند شدند ولی برخی از خواص مردود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات