به مناسبت یوم ا... 9 دی ماه سال 95 :

بیانیه نخبگان و مخترعین بسیجی سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه استان

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل ضمن بیعت مجدد با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می نماید.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۷۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

استكبارا في الأرض ومكر السيئ ولا يحيق المكر السيئ إلا بأهله فهل ينظرون إلا سنة الأولين فلن تجد لسنة الله تبديلا ولن تجد لسنة الله تحويلا(فاطر43)

تاریخ37 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. روز نهم دى ماه سال 1388 روزی برخاسته از بصیرت، دشمن‌‌‌‌‌شناسى، وقت‌‌‌‌‌شناسى و حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.وبه تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی «نهم دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران،یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.» بنابراین فتنه 88 تنها یک مسئله سیاسی نبود بلکه به دین و ارزش‌های دینی نیز ورود پیدا کرده بود و آسیب آن بیش از سیاست متوجه دین بود و لطمه به ارزش‌های اسلامی واردکرد.لذا حرکت خود جوش ملت خدا جوی و حسینی ایران در روز 9 دی به همه ثابت کرد که هر کجا پای دین و ارزش‌های اسلامی در میان باشد مردم دین‌دار و ولایتمدار ایستاده‌اند و همیشه در صحنه خواهند بود.

رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان "بیماری" یاد کردند و فرمودند 9دی ملت ایران را "واکسینه" کرد. این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه 88، لبیک به فریاد " این عمار" رهبر انقلاب بود، ملت ایران هوشیار شد که چه کسانی حاضرند از مال و جان و آبروی خود برای انقلاب خرج کنند و چه کسانی عافیت طلبی و دنیاطلبی را به صلاح نظام ترجیح می‌دهند.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل ضمن بیعت مجدد با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می نماید و اعلام میکنیم رهبرا ، ما فرزندان شما،هم در عرصه علمی و فناوری و هم در عرصه دفاع از حریم ارزش ها آماده ایم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

ارسال نظرات