خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: رهبری معظم با رویکردی حکیمانه راه تمام آنها راخنثی نمودند و نقش مردم با بصیرت در سایه ولایت بسیار پررنگ بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۸۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص احمیت اتفاقات سال 88 و مهمترین نقطه آن که حماسه نهم دی ماه است، اظهار کرد: از حماسه 9دی می‌توان به عنوان انقلاب سوم یاد کرد.

وی بیان کرد: تاریخ به خاطر دارد که شروع وقایع انقلاب سال 57 با توهین به امام خمینی توسط رژیم ستم شاهی آغاز شد.

این مسئول اذعان کرد: انقلاب دوم 13آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که بخاطر عدم اجرای فرمان امام و قصد بازگشت شاه رخ داد.

حیدری ادامه داد: انقلاب سوم که به نظر بنده 9دی می‌باشد جسارت به امام خمینی و سوزان تصاویر امام و بی حرمتی به امام حسین(ع) بودر، در اتفاقات سال 88 تا  9دی ماه هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامي بودند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز تصریح کرد: وجه تشابه همه آنها خصومت با مردم همیشه در صحنه و خصومت با ولایت و اسلام بود.

این مقام مسئول تبیین کرد: خواص جامعه ما مثل دوران حضرت علی علیه السلام مردود شدند  چرا که در یک دوره زمانی حساس و تاثیر گذار بصیرت لازم را نداشتند؛ مانند طلحه و زبیر! عده ای هم بخاطر سکوت در مقابل فتنه مثل ابوموسی اشعری مردود شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: 9دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت می‌باشد، به نظر بنده مهمترین دستاورد این حماسه تبیین عظیم نقش ولایت و رهبری در هدایت جامعه اسلامی در مقابل تندباد ها و حوادثی که توسط دشمنان طرح ریزی می‌شود.

سرهنگ حیدری در خاتمه گفت: رهبری معظم با رویکردی حکیمانه راه تمام آنها راخنثی نمودند و نقش مردم با بصیرت در سایه ولایت بسیار پررنگ بود.

شناخت دشمنان داخلی و فتنه گران که در ظاهر یک چهره انقلابی بروز می‌کنند و در باطن دشمن اسلام، انقلاب و ولایت بودند و خاموشی یکسری از افراد در مقابل فتنه و شناخت آنان نبز اهمیت زیادی دارد.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها