مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: نسخه جدید نرم افزاری بانک شهر با هدف به روز رسانی خدمات در حوزه امنیت، بانکداری خرد و ارزی و پرداخت الکترونیکی با عنوان R1 95 نصب و راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۹۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با عنوان اینکه این به روزرسانی پس از شناسایی و جمع بندی تمامی مشکلات و درخواست هایی که به مدیریت فن آوری اطلاعات بانک شهر در یک سال گذشته ارجاع شده است صورت می گیرد، تصریح کرد: تمامی درخواست های اصلاح و ارتقا سیستم سامانه های پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی بانک شهر که به ما ارجاع شده بود، طبق ضوابط و الزامات بانک مرکزی و بخشنامه های داخلی با مشارکت کارشناسان فنی بانک شهر تحلیل و پس از اولویت بندی منجر به این شد که طبق نسخه نرم افزاری، سیستم بانکداری بانک شهر به روزرسانی شود.
 
وی با اشاره به اینکه این نسخه با عنوان R اول- سال 95 قرار است در روزهای نهم و دهم ماه جاری نصب شود، ادامه داد: بخشی از این به روز رسانی در حوزه امنیت و بخش دیگر در حوزه بانکداری خرد و ارزی و سامانه پرداخت الکترونیک انجام می شود و شامل تغییراتی در زمینه رفع مشکلات قبلی و پیاده سازی یکسری از درخواست های جدید نرم افزاری می شود.

وی احتمال بروز اختلال در سروریس دهی حوزه بانکداری الکترونیک و سرویس های شتابی بانک شهر را در ابتدایی ترین ساعات روز جمعه محتمل دانست و گفت: انتظار داریم که از 1 دقیقه بامداد روز جمعه تا حداکثر ساعت 6 صبح اختلالاتی در شبکه رخ دهد، هرچند که تمامی کارکنان فنی بانک شهر تلاش خواهند کرد تا این اختلال قبل از ساعت 6 صبح برطرف شود تا مشتری ها برای استفاده از سرویس پرداخت الکترونیکی در روز دهم دی ماه با مشکلی روبرو نشوند.
 
نمازی یادآوری کرد که این به روز رسانی ماحصل جمع آوری تمامی درخواست ها و پیشنهادات همکاران اجرایی در شعب و ستاد و تدابیر مدیرعامل بانک شهر به منظور پیاده سازی سرویس های پرداخت الکترونیک و اعمال یک سری پارامترهای امنیتی جدید در حوزه دسترسی های سیستم و مستندسازی فعالیت های کاربران در داخل سیستم طراحی شده است. ضمن آنکه در نسخه جدید نرم افزاری بانک شهر یک سری سامانه های ارزی جدید نیز پیاده سازی شده است.
 
به گفته مدیرامور فن آوری اطلاعات بانک شهر، با به روزرسانی نسخه جدید بخشی از مشکلات که پیشتر در حوزه چکاوک و سپام وجود داشته رفع شده و بخشی از زیرساخت های جدید برای پیاده سازی سرویس های پرداخت نوین الکترونیکی بانک شهر که در آینده مورد نیاز است، قابل بهره برداری خواهد بود.
 
وی در پایان از اختلال های احتمالی سیستم در زمان اعلام شده و شکیبایی همکاران ارجمند در شعب عذرخواهی و تشکر نمود و سامانه پاسخگویی 8655 بانک را آماده دریافت پیام ها و کمک  و راهنمایی سیستمی به همکاران در صورت بروز مشکلات احتمالی دانست.
ارسال نظرات