خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: حماسه 9 دی در واقع نظام را واکسینه کرد و یک پادزهر بود، نظام دچار خسارت های فراوانی شد ولی ناخالصی‌هایش را پس داد
کد خبر: ۸۷۹۹۴۰۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

حجت الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: در جریان انتخابات 88 مشارکت مردمی بالای 80درصد بود که یکی دیگر از افتخارات این میهن بشمار می‌رفت ولی متاسفانه در اثر عمل بد و کج فهمی افرادی که رقیب شکست خورده بودند  آن همه شیرینی و حلاوت را تبدیل به تلخی و کدورت کردند.

امام جمعه بوئین زهرا ادامه داد: سران فتنه و حامیان‌شان کسانی که آتش بیار معرکه بودند، چه عوامل داخلی و چه خارجی همه و همه متاسفانه شورش مافیایی در مقابل ملت را در پیش گرفتند تا جایی که صحبت‌های ولی فقی زمانشان در گوششان فرو نرفت و کناره گیری نکردند.

وی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری تسلیم نشدند و گفتند که چنین بیعتی را هرگز نمیپذیرم، با اینکه شورش ها و فتنه ها تمامی نداشت و خسارت‌های مادی و معنوی زیادی به انقلاب و کشور وارد شد اما ایشان تسلیم نشدند و ایستادگی کردند.

زرینه اذعان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرتی که به مردم دادند عالی بود و مدیریت‌شان در حل مسائل و محکم بودنشان در مقابل حق مردم، که اجازه ندادند پایمال شود و جلوی این زیاده خواهی آنان را گرفتند

زرینه مطرح کرد: در پایان فتنه پرده ها کنار رفتند و مردم شاهد شعارهایی که ضدنظام و ولایت فقیه بودند و آتش زنی‌ها و توهین به مقدسات ما را دیدند، مردم  را هوشیار کرد که موضوع چیز دیگری است که یک مشت عناصر خود فروخته برای اهداف شیطانی خود دست به هر اقدمی می زنند.

وی بیان کرد: یکی از عواملی که حماسه 9 دی را ماندگار کرد صلابت رهبری و بصیرت مردم بود، مقام معظم رهبری درجایی فرمودند:«مردم را نم‌شود با ساندیس و ساندویچ پای کار آورد بلکه این حضور چشمگیر الهام گرفته از فکر و اندیشه مردم بود.»

امام جمعه بوئین زهرا وظیفه شناسی مردم و نهادها و رسانه های دلسوز همراه انقلاب و هم سویی با خواص در این حماسه ملی را ستود و گفت: اگر حضور پرشور آنان نبود انقلاب ما از دست رفته بود.

وی اضافه کرد: ما از خرداد تا 9 دی چندین راهپیمایی خودجوش و عظیمی داشتیم که تاثیر شگرفی در خاموش کردن فتنه داشت.

زرینه در خصوص این سئوال که « اگر حماسه 9 دی بوجود نمی‌آمد ایران امروز چگونه بود؟» گفت:

ابتدا اشاره کنیم به کشورهایی که انقلاب داشتند مانند مصر که بیداری‌شان بیشتر از یکسال بطول نیانجامید و به دست آمریکا و غربی‌ها انقلابشان دزدیده شد، برای ملت ما هم چندین بار این خواب دیده شده ولی ما موفق شدیم با چنگ و دندان و با درایت رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم انقلابمان را پس بگیریم، اگر اینگونه نمی‌شد مطمئنا نظام ما هم مثل دیگر کشورها دچار انقلاب مخملی می‌شد.

وی بیان کرد: انتخابات بهانه بود، هدف آنان از بین بردن نظام بود، دشمن هم از حضور مردم میترسد نه از بمب اتمی که ما نداریم و نیازی هم نداریم که در واقع یک بحث انحرافی است.

زرینه درادامه این گفتگو اعلام کرد: حماسه 9 دی در واقع نظام را واکسینه کرد و یک پادزهر بود، نظام دچار خسارت های فراوانی شد ولی ناخالصی‌هایش را پس داد.

 نظام چنین نااهلانی را در خود داشت و خدا را شکر که ردشان کرد و نتیجه دوم این حماسه قدرت نظام ما در بسیج بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان احمق ما آمدند 9 دی را خرابش کنند ولی ظرف چند روز چندین میلیون نفر از مردم در صحنه حاضر شدند، این نشان از محبوبیت و اقتدار نظام در دل مردم داشت، دشمنان ما فهمیدند که دیگر اینجا جای بازی نیست .

زرینه در پایان اذعان کرد: فرماندهان اطلاعاتی ما باید بیشتر حواسشان باشد زیرا دشمن از ما زخم خورده و بدنبال فرصت مناسبی است که دوباره وارد شود؛ دشمنان ما اتحاد و مردانگی مردم را دیدند برکت خوبی بود که ما با مردم بی بصیرتی روبرو نیستیم.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها