خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

نهم دی ماه نظام اسلامی دوباره تثبیت شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه نهم دی ماه دوباره نظام اسلامی تثبیت شد، گفت: دشمن شناسی باید در دورن نظام تقویت شود که این امر سبب عزتمندی نظام اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با تبریک و گرامی داشت نهم دی ماه با اشاره به آغاز فتنه 88 اظهارداشت: فتنه سال 88 حادثه بزرگی در نظام اسلامی بوجود آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دشمنان نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جای پایی برای خود ندیدند ونخواهند دید دشمنی آنها با نظام اسلامی عمق داده شده است برای همین و به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما یک نظام الهی،و برپایه باورها و ارزشهای الهی با حمایت و اعتماد مردم و که در راس آن ولی فقیه است هدایت می شود، گفت: با همین اتکاء در مقابل دنیای استکبار خواهیم ایستاد؛ که این از برکات نظام اسلامی است.

فلاحی بااشاره به جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس دشمنان انقلاب گفت: دشمن با این جنگ هشت ساله به نتیجه ایی نرسید برای همین با به راه انداختن جنگ نرم دشمن و شبیه خون فرهنگی به دنبال استحاله نظام بودند و هستند که با هشدار های رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) تاثیرات فراوانی بر نقشه ها و توطئه های دشمنان داشته است هرچند توصیه های ایشان آن گونه که بایدمورد توجه قرار نگرفت.

وی با اشاره نقش متدینین در انقلاب اسلامی عنوان کرد : وقتی دشمنان انقلاب جای پاییی در نظام اسلامی ندیدند بر علیه این انقلاب دست به توطئه زندندکه حوادثی مانند حادثه کوی دانشگاه رخ داد.

فرمانده سپاه بیرجند ادامه داد: آنها 10سال علیه انقلاب اسلامی کار کردند و اقداماتی علیه باورها، ارزشها انجام دادند که آها را کمرنگ جلوه دهند، گفت: وقتی دشمنان انقلاب دیدند در سایه رهبری نظام راه به جایی نمیبرنددر سال 88 بر علیه ساختار نظام اسلامی، قانون اساسی ، آراء مردم وتقلب در انتخابات را مطرح و می خواستند نظام اسلامی وفرهنگ سیاسی کشور را خدشه دار کنند.

فتنه 88 نظام اسلامی را غبار آلود کرد

وی با تاکید بر اینکه افراد بودند که بصیرت لازم را نداشتندو فریب دشمن را خوردند و در مسیرآن گام برداشتند، گفت: فتنه 88 نظام اسلامی ما را غبار آلود کرد که این غبار 8ماه طول کشید.

فلاحی با بیان اینکه مردم با هوشیاری لازم و کافی که داشتند ودر راس آن مقام عظمای ولایت باعث بصیرت افزایی مردم شدند و نهم دی ماه رقم خورد،افزود: این امرباعث شدتا دشمنان بدانند مردم همیشه پشت سر رهبری و نظام اسلامی هستند و از ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه دوباره نظام اسلامی تثبیت و سبب پیروزی های مختلف در سطح بین المللی و داخلی شد، تاکید کرد: هر چند آسیب های این فتنه زیاد بود که رهبرمعظم انقلاب فرمودند" معلوم نیست کی جبران شود"

فلاحی با بیان اینکه اگر نظامی بخواهد به سربلندی برسد باید هزینه بدهد، متذکرشد: در این 8ماه هزینه هایی بود که ما برای نظام دادیم و قطعا نظام ما مقتدر تر از قبل به جلورفته و خواهد رفت.

وی با بیان اینکه امروزصدور انقلاب را در جای جای جهان و منطقه شاهد هستیم ، عنوان کرد: این سبب موفقیت هایی در سطح منطقه و جهان برای ما شده است.

فرمانده سپاه بیرجند با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ و روزنه ایی است تا برعلیه انقلاب توطئه ایجاد کند، تاکید کرد: برای همین باید مراقبت کرد و این در سایه وحدت ویکپارچگی مردم، گروه ها و جناح های سیاسی، ولایت مداری وولایت پذیری، پشت سر ولایت حرکت کردن نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر، توجه به داشته ها کشور ، اعتماد کردن به پالامتر های مثبت نظام رخ می دهد واگر به اینها توجه شود دچارآسیب نخواهیم شد و سبب جلوگیری از نفوذ جریانی وسازمانی خواهدشد.

وی با اشاره به شاخصه های انقلابی گری مورد نظر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: باید شاخصه های انقلابی گری که مورد توجه رهبری است و به مرور زمان یادآوری کردن حفظ شود.

فلاحی خطاب به مسئولان متذکرشد: مسئولان، مدیران به شاخصه های انقلابی گری مورد نظر رهبر انقلاب توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه باید به اسلام ناب محمدی(ص) توجه شود که اسلام تهجر و سکولار جایگزین اسلام ناب نشود، گفت: باید به نظام اسلامی ، استقلال اقتصادی و سیاسی توجه وکار شود.

باید برای تثبیت اقتصاد کشور تلاش ویژه ای کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه باید برای تثبیت اقتصاد کشور تلاش ویژه ایی کنیم، عنوان کرد: باید به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم و حساسیت در برابر دشمن داشته و حیله ها دشمن را بشناسیم و هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی یعنی بصیرت، یادآورشد: دشمن شناسی باید در دورن نظام تقویت شود که این امر سبب عزتمندی نظام اسلامی خواهد شد و امیدواریم همه آحاد مردم این موضوع باور داشته باشند.

وی با تاکید براینکه باید دشمن درون و راههای نفوذ دشمن را بشناسیم، افزود: باید حیله های دشمن را بدانیم و برای مقابله با آن تلاش کنیم که این موضوع باید در بین مسئولین ما تقویت شود.

برگزاری کنگره ویادواره های شهداء یک ضرورت در جامعه است

فلاحی با تاکید براینکه همه عزت، امنیت و آرامش نظام اسلامی مدیون و مرهون خون شهداء است، افزود: صدور انقلاب به برکت خون شهداء می باشد.

وی عنوان کرد: اگر یادواره ها و کنگره شهداء برگزار می شود یک ضرورت است واین به برکت خون شهداء است و نباید از شهداء غفلت کنیم زیرا این یادواره ها تلنگری برای خود ما است.

فلاحی تاکید کرد: یادواره ها و کنگره شهداء سبب وحدت و هم گرایی بیشتر در نظام و روحیه ایثار و شهادت در بین مردم و مسئولین می شود.

وی ادامه داد: این اشتباه است که نگاه سیاسی و جناحی به یادواره های شهداء داشته باشیم زیارا شهداء به آرمان های اسلام اعتقاد داشتند و این اعتقاد سبب شد تا خون خویش را نثار انقلاب و اسلام کنند.

فرمانده سپاه بیرجند تاکید کرد: اگر اعتقادی به یادواره شهداء داشته باشیم کاری را دنبال را با حضور حداکثری مردم دنبال می کنیم.

برگزاری یادواره های شهداء یعنی قدم نزدن در میدان دشمن

وی با بیان اینکه یادواره های شهداء یعنی قدم نزدن در میدان دشمن، افزود: باید شاخصه هایی را که امام(ره)تاکید داشتند و امروز رهبرمعظم انقلاب(حفظه الله) تاکید دارند را مورد توجه قرار دهیم.

فلاحی با اشاره به برنامه های سالروز نهم دی ماه گفت: برگزاری گرامی داشت نهم دی ماه چهارشنبه هشتم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینه جماران برگزار خواهد شد.

فلاحی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مهرشهر و سالگرد شهادت شیخ نمر عنوان کرد: این مراسم معنوی چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهدشد.

وی با تاکید بر حضور بسیجیان و عموم مردم در این مراسمات تاکید کرد: از عموم مردم بویژه مردم مهرشهر درخواست می شود در یادواره شهداء حضور داشته باشند و سعی بر این است هر ماه یک یادواره شهداء برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار