خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۹۹۴۰۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در بیانیه شوری تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه آمده است:

نه دی خروش ملت بزرگ ایران اسلامی بود بر سر اشرافیت و منیت ها. روزی که باید صف حق از باطل به مانند عاشورای 61 هجری جدا میشد. روزی که خواص باید مورد امتحان قرار میگرفتند تا مشخص شود که موضعشان چه بوده است در برابر جریان فتنه.

فتنه ای که درآن جنایات و خسارات بزرگی بر پیکره این نظام مقدس تحمیل شد که جای بسی نگرانی داشت.به راستی چه شد که فتنه به پا شد؟ چه دستانی در این هتاکی به ساحت اسلام و انقلاب اسلامی نقش داشتند؟؟؟

به راستی چرا عده ای روزه سکوت گرفتند و چرا عده ای به آن بالیدند. مگر همین ها نبودند که دم از قانون مداری و ولایت میزدند. مگر همین ها نبودند که میگفتند ما در راه امام هستیم. واقعا این جماعت چه شباهت به خمینی(ره)داشتند که آرمان های او را زیر سؤال بردند؟

حال میشنویم پشت تریبون مجلس می‏گویند زمان فتنه تمام شده است! جای سوال دارد که آیا ما فتنه های زمان پیامبر(ص) و ائمه هدی را هم باید تمام شده بدانیم؟؟؟ نخیر تاریخ محل عبرت است و باید از آن درس گرفت که باید به آیه" قل سیرو فی الارض..." عمل شود، نه به فراموشی سپرد.

فتنه خط قرمز ماست و" الفتنه اشد من القتل" را قرآن به ما یاد داده است و هرگز یادمان نخواهد رفت که متمسک شده بودید به رنگ علم های مولا حسین (ع) که به آن هم در روز عاشورا بی حرمتی کردید. شعار الله اکبر سر میدادید که در روز عاشورا مشخص شد الله اکبر شما همان الله اکبر یزیدیان هنگام جدا کردن سر امام حسین(ع) بود و مردم و تمام اقشار جامعه موضع خود را مشخص کرده و شما را به زباله دانی تاریخ انداخته اند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفتمین سالگرد این واقعه عظیم و تاریخی در یوم الله نهم دی ماه ، مواضع خود را به شرح ذیل اعلام می کنند :

1- بیعت و اطاعت محض از امام خامنه ای(مدظله العالی) و قرار دادن فتنه به عنوان خط قرمز برای همه ، یکی از اصول اساسی علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

2-

3- اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند ، نشان از دست های پشت پرده ای دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند . برخی صاحبان تریبون ها و مناصب سیاسی باید بدانند ، فتنه هرگز فراموش شدنی نیست و گناه بزرگ زیر سوال بردن اصل انتخابات قابل تطهیر نبوده ونخواهد بود!

4-

3-اعتماد به وعده های دروغین و پوشالی غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار که با بدعهدی های مکرر و تمدید تحریم های 10 ساله، مصداق بارز «شیطان بزرگ» می باشد، نتیجه ای جز تضییع حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران و ملت انقلابی آن در پی نخواهد داشت که از دولتمردان علی الخصوص وزارت خارجه دولت تدبیروامید انتظار میرود با هوشمندی و دقت بیشتری در ادامه راهشان گام بردارند.

4- دولتمردان باید ضمن پرهیز از ورود زودهنگام به کارزار انتخاباتی و دوقطبی سازی جامعه، رفع تنگناهای معیشتی، بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و تنها در فکر عملیاتی کردن فرامین حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولین و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب باشند.

5- انقلابی که جوانان مکتبش همواره در طول این سی و هفت سال انقلاب در برهه های زمانی حساس که پای اسلام و انقلاب اسلامی در میان بود به میدان آمده و به فرمان نائب بر حق امام زمان(عج) لبیک گفتند و حماسه های بزرگی چون سیزده آبان ماه ها، دفاع مقدس ها و نه دی ها آفریدند و به جهانیان اثبات کردن که راه حسین(علیه السلام) و شهیدان راهش تا ابد ادامه خواهد داشت.

6-استاندار خراسان جنوبی بجای پرداختن به حاشیه وتکیه برصندلی وجایگاه خود با بازی های انتخاباتی وسیاسی، شایسته است گامی درجهت مشکلات مردمان عزیز وفرهنگ دوست خراسان جنوبی بردارد. بدون شک این انقلاب به پاسداشت خون شهدا به پا شده و یادواره شهدا، خارج از سیاسی کاری است، چرا که زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا باعث حفظ و تداوم انقلاب اسلامی خواهد شد.

درپایان دانشجویان بسیجی وانقلابی خراسان جنوبی در هفتمین سالگرد حماسه حضور، همچون گذشته با حضور پرشور خود میثاقشان را با ولایت تجدیدمی کنند و می دانند که محور، اصل ولایت است و با اقتدا به همین اصل،حماسه مثال زدنی 9 دی را آفریدند و میثاق خود را همراه با رهبر زمان خویش در روز تاریخی 9 دی با امام حسین (ع) تجدید خواهند نمود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی

9دی ماه 1395

ارسال نظرات
پر بیننده ها