فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: فتنه‌ای که در سال 88 توسط عده‌ای فتنه‌گر رخ داد، ضرر و زیان فراوانی بر این کشور وارد کرد و گناه نابخشودنی است که فتنه‌گران انجام دادند.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۱۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
به گزارش" خبرگزاری بسیج از لرستان "سرهنگ محمود یوسفوند اظهار داشت : حماسه 9دی هرگز از اذهان ملت با بصیرت ایران فراموش نخواهد شد.

وی افزود: مردم در این روز ثابت کردند که هرگز در گرد و غبار فتنه، راه خود را که همان راه شهدا و آرمان‌های آنهاست، گم نمی‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر تصریح کرد: در 9دی سال 88 باردیگر مشروعیت سیاسی نظام اسلامی با حضور خودجوش و باشکوه مردم در سراسر کشور ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد.

وی با بیان اینکه سران فتنه داخلی با حمایت دشمنان خارجی قصد تزلزل در نظام و انحراف آن را داشتند، بیان کرد : سران فتنه از انتخابات پرشور ملت ایران در سال 88 به‌بهانه تقلب و ابطال انتخابات اردوکشی خیابانی به‌راه انداخته بودند و اموال عمومی را تخریب و حدود هشت‌ ماه کشور را متزلزل کردند و دشمنان این نظام را خوشحال کردند.

وی رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری را یکی از مهم‌ترین عوامل در مهار فتنه برشمرد و خاطر نشان کرد : ایمان و باور عمیق اعتقادی مردم ایران اسلامی و عشق آن‌ها به اهل بیت علیهم‌السلام و تاب نیاوردن در مقبل توهین به مقدسات از عوامل مهم پیروزی ملت در فتنه سال 88 بود.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه فتنه‌ای که در سال 88 توسط عده‌ای فتنه‌گر رخ داد، ضرر و زیان فراوانی بر این کشور وارد کرد و گناه نابخشودنی است که فتنه‌گران انجام دادند، گفت: 9دی پیامش آن است که امکان فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط عده‌ای فتنه‌گر داخلی و دشمنان خارجی وجود ندارد چرا که مردم با بصیرت ایران با این نظام اعتماد و دل بستگی دارند.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات