نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر گفت: فتنه سال ۸۸ را می‌توان یکی از مهم‌ترین توطئه‌‌های استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه این نظام مقدس بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۲۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش" خبرگزاری بسیج از لرستان " حجت‌الاسلام ، اظهار داشت: حماسه‌ی 9دی را باید بدون شک در زمره ایام‌الله به شمار آورد زیرا این حماسه به تنهایی توانست پس از ماه‌ها آتش افروزی یک عده فتنه‌گر، بساط فتنه‌انگیزی آنها را جمع کرده و از میراث خون پاک شهدا و رنج و زحمت ایثارگران به خوبی محافظت و پاسداری کند.

وی افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 در واقع برنامه‌ریزی درازمدت غرب و حامیان فتنه‌گر داخلی آنها در در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و زیرپاگذاشتن آرمان‌های شهدای گران‌قدر را در نطفه بخشکاند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر تصریح کرد: فتنه 88 برآیند همه‌ی فتنه‌هایی بود که از قبل از انقلاب و پس از پیروزی شکوهمند آن، با هدف حذف یا انحراف نظام مقدس اسلامی در فضای داخلی و بین‌المللی علیه انقلاب دنبال شده بود و به شکل‌های مختلف فعالیت داشتند؛ همانگونه که امام خامنه‌ای فرمودند، این فتنه صرفاً ناشی از عده‌ای نبود که در خیابان‌ها جمع شده بوند بلکه یک بیماری بود.

وی عنوان داشت : البته باید گفت فتنه 88 در بعد خارجی آن سال‌ها قبل از 88 طراحی شده بود و یکی از مستندات آن این است که سناتور معروف آمریکایی، مک کین از جمهوری‌خواهان آمریکا در سال 2008 یعنی 4 سال قبل از فتنه مذکور، دقیقاً عنوان جنبش سبز را به کار برده بود.

حجت‌الاسلام عبدلی گفت :‌ مک کین در انتخابات 2008 آمریکا گفته بود که در ایران نظام را با جنبش سبز از بین ببریم.

وی افزود : همچنین از یک طرف محافل آکادمیک و رسانه‌ای آمریکا و از طرفی دفاتر ویژه آن در کشورهای مختلف و از طرف دیگر سفارتخانه‌های غربی، سه ضلع مثلثی بودند که طی دو دهه بخصوص در حد فاصل 2000 تا 2008 فعالیت گسترده‌ای را با هدف تغییر در ایران پی‌ می‌گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر بیان کرد : دفاتری زیر نظر سیا و پنتاگون در دبی، بگرام، بیشکک، باکو، سلیمانیه، آمستردام، لندن و واشنگتن به منظور ارتباط‌گیری، هماهنگ‌سازی، آموزش و تجهیز مخالفین نظام مقدس اسلامی به مرور و در فاصله زمانی 1371 تا 1388 راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: با این نقشه‌های شیطانی علیه نظام اسلامی، تنها چیزی که توانست در مقابل آن ایستادگی و مقاومتی کند و استکبار و همه عمال خائن داخلی و خارجی‌اش را به زانو درآورد، درایت و هوشیاری رهبری حکیمانه و مردم آگاه و امت سرافراز ایران اسلامی است.

وی افزود : رهبرمعظم انقلاب اسلامی فتنه سال 88 را به خوبی تشخیص و مدیریت کردند و مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی به تبعیت از امام و مقتدای خود و به منظور میثاق با امام خود در 9 دی به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمده و بساط فتنه را جمع کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مردم عزیز الشتر نیز همچون گذشته و همگام با سایر مردم ایران اسلامی در مراسم باشکوه 9 دی که پنج شنبه جاری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد و بار دیگر با امام و شهدا و و رهبر فرزانه خود بیعت و میثاق مجدد داشته باشند.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات