بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت 9 دی

فتنه 88 از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی در تاریخ کشور است

کد خبر: ۸۷۹۹۴۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت 9 دی

فتنه 88 از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی در تاریخ کشور به شمار رفته و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم رهانیده و پیش روندگی انقلاب و صیانت نظام اسلامی را تضمین نماید.

فتنه 88 در سیاهه ی فتنه آفرینی‌ها و بحران سازی جبهه دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران طی 38 سال اخیر متفاوت قلمداد می شود؛ فتنه عمیق و کودتای مخملی 88 از حیث ماهیت، گستره و عمق، صف آرایی عناصر و بازیگران داخلی و خارجی، روند و شرایط حاکم بر محیط ملی و فراملی، آثار و پیامدها و حتی درس درک مساله «نفوذ» در اشخاص و لایه های مدیریتی کشور را مورد تاکید قرار میدهد.

پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند قرارگیرد.

ملت ایران آنها را که در مقابل قانون گردنکشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه 88، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را از یاد نمی برد.

حماسه 9 دی ماه عامل میرایی و دفن فتنه 88 توصیف می شود که نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و «ولایتپذیری» آنان بوده و با تبلور «بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9 دی ماه سال 88، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

در پایان با تاکید بر لزوم بازخوانی درس ها و آموزه های فتنه 88برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل های آینده کشور و عمق بخشی بصیرت و هوشمندی ملی نسبت به ترفندها و توطئه های جدید نظام سلطه و استکبار علیه انقلاب و ایران اسلامی، با بهره گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی بایستی مراقبت و هوشیاری دائمی در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به حساب آید.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ، نواحی مقاومت بسیج سپاه استان زنجان ، تیپ 36 انصارالمهدی (عج) ، سازمان بسیج اصحاب رسانه و مطبوعات ، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، سازمان بسیج جامعه زنان، سازمان بسیج اساتید، سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج کارگری، سازمان بسیج کارمندان، سازمان بسیج جامعه پزشکی، سازمان بسیج حقوقدانان، سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج مهندسین صنعت، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی، سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان بسیج علمی و پژوهشی، سازمان بسیج پیشکسوتان ، سازمان بسیج مساجد و محلات، سازمان بسیج مداحان، سازمان بسیج اصناف و بازاریان، کانون بازنشستگان سپاه استان زنجان .

ارسال نظرات
آخرین اخبار