حجت الاسلام کریم سرافراز، گفت: تنها با تعبد و تقید به شریعت اسلامی و ولایت محوری می توان به استقلال و آزادی و عزت و اقتدار حقیقی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۴۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع مردم ولایتمدار شهرستان لردگان به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه 9دی به تشریح پیام های این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، گفت: حماسه نهم دیماه 88 برای دوستان و دشمنان، پیام های جداگانه ای داشت.

وی، افزود: پیام حماسه 9دی به دشمنان بیرونی و استکبار بعنوان فتنه گران حقیقی این بود،‌که انقلاب اسلامی بیدی نیست با پروژه های دلتا و انقلابهای مخملین بلرزد، و نمی توان ایران اسلامی را با کشورهایی همچون گرجستان و اوکراین و ... مقایسه نمود.

این مقام مسئول، ادامه داد: پیام حماسه نهم دی، به منافقان و جریانهای انحرافی و دنیاطلبان، این است، که پیوند امت با امامشان گسستنی نیست و هر اقدامی بر خلاف آن نه تنها نظام و موقعیت رهبری را تضعیف نمی کند؛ بلکه فرصتی برای انسجام و وحدت بیشتر با محوریت ولی امر مسملین می گردد.

حجت الاسلام سرافراز، تصریح کرد: پیام حماسه نهم دی به امت اسلامی نیز این است،‌که تنها با تعبد و تقید به شریعت اسلامی و ولایت محوری می توان به استقلال و آزادی و عزت و اقتدار حقیقی دست پیدا کرد.

وی، گفت: 9دی، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در مقابل فتنه آمریکایی بود، که در سال 88 با همه ظرفیت های مالی، اطلاعاتی، سیاسی و رسانه ای دشمن در دفاع از فتنه و فروپاشی از درون به میدان آمد و در پشتیبانی از جبهه معارض و معاند نظام هیچ کوتاهی نکرد.

سرافراز، با اشاره به شکسته شدن استراتژی آمریکا و بازیگران داخلی آنها در فتنه 88 توسط ملت بصیرت ایران اسلامی، افزود: حماسه نهم دیماه نشان داد ملت ایران هرگاه نسبت به اصل نظام و ارکان نظام اسلامی احساس خطر کند، با همه توان و ظرفیت و با اطاعت محض از ولایت و رهبری، توطئه دشمن را درهم می شکند.

ارسال نظرات