خبرهای داغ:
به منظور یادآوری حماسه 9 دی صورت گرفت

طنین فریاد مرگ بر فتنه‌گر حوزویان در آسمان قم

تجمع بزرگ حوزویان ظهر امروز با فریاد‌های مرگ بر فتنه‌گر به مناسبت گرامیداشت سالروز خلق حماسه 9 دی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۵۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
طنین فریاد مرگ بر فتنه‌گر حوزویان در آسمان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تجمع بزرگ طلاب و اساتید حوزوی ظهر امروز به منظور گرامیداشت سالروز خلق حماسه 9 دی با حضور حضرات آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ملکا رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی در قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم و جمعی دیگر از مسؤولان استانی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در این تجمع طی سخنانی از بی‌حرمتی‌های سال 88 به امام حسین(ع) و آرمان‌های دینی یاد کرد و گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی جریان‌های مختلف همکاری می‌کردند اما در فتنه 88 گروه‌های مختلف فدایی خلق، ملی‌گرا، فراری‌ها، داخلی‌ها و خارجی‌ها برای براندازی نظام اسلامی مشارکت کردند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به حمایت دوستان خود در داخل کشور امید دارد، تصریح کرد: افرادی با نام آزادی، امام و انقلاب به صحنه آمده‌اند که خداوند متعال کینه‌های آنها را برای همگان آشکار می‌کند.
طنین فریاد مرگ بر فتنه‌گر حوزویان در آسمان قم
همچنین حوزویان در این تجمع با حضور در حیاط مدرسه علمیه فیضیه و سردادن شعارهای «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر منافق فتنه‌گر»، «مرگ بر انگلیس، مرگ بر آمریکا» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» برائت و انزجار خود را از فتنه‌گران خارجی و داخلی اعلام و واگذاری مسؤولیت‌های اجرایی به ساکتین و افراد مرتبط با فتنه 88 را محکوم کردند.

لازم به ذکر است، جمعی از خواهران طلبه جامعه‌الزهرا از استان‌های مختلف کشور نیز در این تجمع حوزوی حضور داشتند.
ارسال نظرات