خبرهای داغ:
مدیریت، اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا (س) بر پاسداری از پیامدهای برجسته حقیقت و حماسه بزرگ ۹دی، هوشیارانه در صحنه حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
حماسه‌۹دی با قدرت الهی بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به مناسبت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت آمده است:
 بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم با ایمان و بصیر ایران اسلامی با حضور آگاهانه در حماسه عظیم و میلیونی ۹ دی،  نقشی دیگر از روح انقلابی حاکم بر ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

حماسه‌ای که به مدد دست قدرت الهی بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید و با تأیید و توفیق الهی، خاری در چشمان امیدوار دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی شد.

درود و سلام خدا بر ملت آگاه و مومنی که به تبعیت از ولایت فقیه، نقش‌آفرین عرصه اقتدار ملی‌اند و در فضای غبارآلود فتنه‌ها و دسیسه‌ها، چراغ هدایت را به دست گرفته و با شعله‌های ایمان، نقشه‌های شوم شیاطین را نقش بر آب می‌کنند.

این بیانیه همچنین افزوده: ملتی که خود را وارث ودیعه گرانبهایی می‌داند که به برکت خون‌های پاک شهدا و رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دست آمده و انشاءالله با دست توانای معظم له به محضر حضرت ولی‌عصر (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) تقدیم خواهد شد.

اکنون زنده نگه داشتن این حرکت و حماسه عظیم انقلابی وظیفه‌ای است بر تمامی انسان‌های مومن و بابصیرت.

مدیریت، اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) در کنار ملت بصیر، انقلابی و دلبسته به اقتدار نظام جمهوری اسلامی، یوم‌الله ۹ دی  را گرامی داشته و ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت در پاسداری از پیامدهای برجسته این حقیقت و حماسه بزرگ، هوشیارانه در صحنه حضور خواهند داشت».
ارسال نظرات