فرمانده و راوی دوران دفاع مقدس گفت: مطهری نائب رئیس مجلس شوراس اسلامی می گوید ما با منافقین بد برخورد کردیم و اشکال ندارد نظام افرادی را برای دلجویی از خانواده آنها بفرستد و ما هم گفتیم هنوز به این درجه از دیوانگی که تو داری نرسیدیم که بخواهیم از فتنه گران دلجویی کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۷۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سعید قاسمی از فرماندهان و راویان دفاع مقدس در آئین افتتاحیه جشنوراه مردمی فیلم عمار که شب گذشته در محل هیأت رضوی شهر نیشابور برگزار شد، گفت: ۹دی روز میثاق مجدد بین مرم و ولایت است، روزی که بین مردم و منافقین جدید مرزبندی ایجاد شد.

وی ادامه داد: این فتنه در داخل اتفاق افتاد اما اتاق فکری در خارج از کشور آن را رهبری می کرد و صدمات فراوانی به کشور زدند تا جایی که مقام معظم رهبری تبعات این لطمه و آثارش را تا سالیان سال ادامه دار خواندند.

قاسمی گفت: مطهری نائب رئیس مجلس شوراس اسلامی می گوید ما با منافقین بد برخورد کردیم و اشکال ندارد نظام افرادی را برای دلجویی از خانواده آنها بفرستد و ما هم گفتیم هنوز چنین آلزایمری نگرفته ایم و به این درجه از دیوانگی که تو داری نرسیدیم که بخواهیم از فتنه گران دلجویی کنیم.

وی افزود: فتنه گران از جنس مارقین، ناکسین و قاسطین بودند، در بین آنها آیت الله، سردار و دکتر وجود داشت، برخی عوامل فتنه که در بدنه نظام راه یافته اند تمایل به مستندسازی و انتشار جزئیات فتنه ندارند تا فرزندان ما از جزئیات فتنه آگاه نشوند.

قاسمی گفت: قبل از انقلاب با ما به عنوان یک برده رفتار می کردند، والی مملکت شاه نبود، خواهر فاحشه بین المللی او، اشرف همه کاره این مملکت بود و متأسفانه در فیلم هایی که از شاه ساخته می شود آن طور که باید چهره خبیث او نمایش داده نمی شود.

وی ادامه داد: فتنه گران به دنبال براندازی ولایت فقیه بودند و شعار آنها اصل ولایت فقیه بود، سرطانی که توسط فتنه گران بر بدنه انقلاب نشسته باید پاک شود.

قاسمی گفت: ارمنی های شریف در روز تاسوعا حرمت این روز را نگه می دارند امام آقای هاشمی با چه رویی در خاطراتش می نویسد که روز تاسوعا به همراه خانواده کجا رفته و چه کرده اند، البته در انتهای خاطراتش ورزش اسکی روی آب را برای سن و سال خود سنگین تلقی کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها