خبرهای داغ:
رجوع به توصیه‌‌ها و دیدگاه‌های عناصر صهیونیستی همچون "‌مایکل لدین"،"جین شارپ" و "‌جورج سورورس"، جملگی حکایت‌گر این واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است که فتنه 88 نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر، برنامه‌ریزی‌های گسترده کانون‌های صهیونیستی بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۸۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
فتنه ۸۸ ؛ محصول اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی / باز‌خوانی حماسه ۹‌دی؛ لازمه سرمشق گیری در مواجهه با فتنه ها
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فتنه سال 88 بی‌تردید تقابل یک جناح‌های سیاسی درون دایره نظام جمهوری اسلامی  یا غائله ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی باورمند به نظام دینی نبود.

فتنه 88 برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار جمهوری اسلامی اران و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛ فتنه 88  نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملین به پیاده‌نظام شان در داخل ایران به شمار می‌آید که رجوع به توصیه‌‌ها و دیدگاه‌های عناصر صهیونیستی همچون "‌مایکل لدین"،"جین شارپ" و "‌جورج سورورس"، جملگی حکایت‌گر این واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است که فتنه 88 نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر، برنامه‌ریزی‌های گسترده کانون‌های صهیونیستی بوده است.

وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران، جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی‌ ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد، هدف گرفته بود؛ انتخابات با هر نتیجه دیگری رقم می‌خورد به بهانه‌ای دیگر، باز هم  سناریوی آتش در تهران عملیاتی می‌شد.
 
اما این بار نیز همچون همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب‌خوردگان‌، اشتباه بود و غائله‌آفرینی آنان که همراه با تجارب آشوب‌های تیر 78 بود، به شکستی مفتضحانه منجر شد.

آنان‌ تصور نمی‌کردند که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور، همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی  جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی حق را از باطل بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب، نظام و میهن خود وفادارند و تبعیت از ولایت و حریم داری از این ستون خیمه‌گاه حاکمیت دینی را تکلیفی شرعی می‌‌دانند.

مردم ایران ماه‌ها در برابر سران فتنه و اراذل و اوباش خویشتن‌داری کردند اما در روز عاشورای 88 دیدند که ضدانقلاب‌ها نسبت به ساحت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) گستاخی کردند، با شادی و هلهله جسارت کردند، به نفع اسرائیل شعار دادند، به عزاداران آل عصمت با دشنه و زنجیر حمله‌ور شدند. چنین بود که مردم صبور ایران تحمل از کف دادند و در روز به یادماندنی ۹دی به خیابان‌ها آمدند.

 حضور میلیون‌ها دلداده به نظام، ولایت و ایران در جای جای ایران، خاطره 12 بهمن 57 را زنده کرد. خاطره روزی که مردم به استقبال از مقتدای عاشقی خود شتافتند تا حکومت الله پا برجا بماند.

مردم آمدند تا بگویند بصیرند، تا بگویند سکوت منحوس خواص بی‌بصیرت را تحمل ندارند، آمدند تا بگویند ولایت‌، رکن انقلاب و استقلال و بالندگی ایران است. بگویند تا نفس دارند مدافع دستاوردهای انقلاب خمینی کبیرند. بگویند ملت زنده است و اجازه نمی‌دهند نفوذی‌ها و بیگانگان  با دین و ایران، سرنوشت جامعه دینی را به دست گیرند

بگویند: انقلاب اسلامی مصادره نشدنی است‌. بگویند سیاست بازان را می‌شناسند و لاابالی‌گری‌های سیاست‌زدگان دلخوش به حمایت بیگانه را پس می‌زنند.

نهم دی، شکست کودتای مخملین و بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی علیه ایران ما بود.

*۹‌دی غبار تردید را از دل‌ها زدود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌و گو با خبرنگار ایران روشن، حماسه ۹‌دی را حرکتی بر مبنای بصیرت مردم ایران دانست که به فتنه و آشوبی هشت‌ماهه که فتنه‌گران بر مردم ایران تحمیل کرده بودند خاتمه داد.

وی خلق حماسه ۹‌دی توسط ایرانیان را نشانه شناخت عمیق مردم ایران نسبت به جریان خودی و جریان دشمن دانست و افزود: برخی از مردم در جریان انتخابات سال ۸۸ ، تحت تأثیر القائات فضای مجازی و فعالیت‌های سران فتنه دچار تردید شده بودند ولی‌ پس از گذشت هشت ماه از اغتشاشات خیابانی فتنه‌گران، با صورت گرفتن حماسه ۹‌دی، غبارهای تردید از دل‌ها زدوده و شعله‌های فتنه‌ خاموش شد و مظلومیت و حقانیت راه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و جریان انقلاب اسلامی به صورت محسوس برای مردم آشکار شد.

*بصیرت مردم بساط فتنه‌گران را برچید

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه ۹‌دی حرکتی استکبارستیزانه و در راستای دفاع از آرمان‌های اسلام، امام (ره)، انقلاب اسلامی و مسلمانان مظلوم جهان به ویژه مسلمانان فلسطین بود؛ اضافه کرد:‌ بصیرت و تشخیص به موقع مردم ایران، سبب ورود به موقع آنان در ۹‌دی برای برچیدن بساط فتنه‌گران شد.

*طرفداران کاندیداهای فتنه‌گر نیز در حماسه ۹‌دی حضور یافتند

ذو‌النوری ادامه داد: مردمی که در ۹‌دی ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند فقط طرفداران کاندیدای پیروز نبودند،‌ بسیاری از طرفداران سران فتنه هم برای اعلام انزجاز از سران فتنه و فتنه‌گران و حمایت از ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و امام حسین(ع) به حماسه ۹‌دی پیوستند؛ حتی برخی از حامیان سران فتنه که بابت حمایت از فتنه‌‌گران پشیمان شده بودند کفن‌پوش به خیابان آمدند در حالیکه روی کفن‌هایشان چیز‌هایی نوشته بودند مبنی بر ابراز پشیمانی‌شان بابت حمایت از کاندیداهای فتنه‌گر.

*همنوایی فتنه‌گران با دشمنان اسلام 

وی با اشاره به شعار‌هایی که فتنه‌گران علیه ارزش‌های اسلامی بیان می‌کردند، ابراز کرد: فتنه‌گران اهانت‌هایی را به امام خمینی‌‌(ره) نیز روا داشتند مثلا عکس امام خمینی(ره) را پاره کردند و همنوا با دشمنان اسلام شعارهایی ضد‌‌دینی مانند «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را سر می‌دادند و اقدامات ضددینی و ضدارزشی  انجام می‌دادند که این اقدامات صد دینی فتنه‌گران عاملی تسریع‌دهنده در راستای برداشته‌شدن نقاب از چهره و باطن پلید فتنه‌گران شد؛ روزه‌خواری فتنه‌گران در روز قدس، شعارهای ضددینی آنان و توهین آنان به مقدسات به ویژه به عزای سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) ثابت کرد که فتنه‌گران ارتباطی با اسلام ندارند و با دشمنان اسلام هم‌پیمان‌اند.

*ارتباط غیر قابل انکار فتنه‌گران با غربی‌ها

مجید‌ مبارکی نیز در گفت‌و گو با خبرنگار ایران روشن، ضمن محکوم نمودن فعالیت‌ افرادی که در جریان فتنه ۸۸ نقش داشتند،‌ اظهار داشت: اکنون این قضیه بر همگان آشکار شده و کسی نیست که از ارتباط سران فتنه و سایر فتنه‌گران با سران نظام‌سلطه بی‌اطلاع باشد.

* حمایت هیلاری کلینتون از فتنه‌گران ۸۸

وی با اشاره به اعترافات رسانه‌ها و سیاسیون غربی مبنی بر ارتباط با افرادی که در شکل‌گیری فتنه ۸۸ نقش داشته‌اند، افزود: « ‌‌‌‌BBC فارسی» بارها به ارتباط با فتنه‌گران ایرانی اعتراف کرده است؛ اصلاح‌طلبان مقیم خارج از ایران نیز بارها در صحبت‌های خود به ارتباط فتنه‌گران ایرانی با نظام‌سلطه غربی مستقیما اشاره کرده‌اند؛ خانم کلینتون نیز در خاطرات خود صراحتا اعلام کرده‌‌اند که با موضع فتنه‌گران ایرانی در فتنه ۸۸ نگاه مشترکی داشته‌اند که این بیانگر حمایت از آنان می‌باشد.

*درخواست تشدید تحریم‌ها علیه ایران سند وجود رابطه میان فتنه‌گران و غربی‌ها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه پزشکی استان قم، درخواستی که اکنون جمعی از فتنه‌گران ۸۸ در راستای تشدید تحریم‌ها علیه ایران به ترامپ داده‌اند را سندی محکم مبنی بر وجود رابطه بین برخی‌ از اصلاح‌طلبان فتنه‌گر و سران مستکبر غربی دانست و اصافه کرد: با مطالعه دقیق و جامع درباره فتنه ۸۸ و پس‌لرزه‌های فتنه ۸۸ این مسئله روشن می‌شود که فتنه‌گران طبق برنامه‌ای که توسط غربی‌ها طراحی شده بود در حال انجام سناریویی فراتر از اغتشاشات پساانتخاباتی بودند.

مبارکی با بیان اینکه اغتشاشات پساانتخاباتی سال ۸۸ در ایران، در حال بازکردن راه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور و شروع مجدد دسیسه‌چینی مستکبران علیه ملت ایران در داخل بود، عنوان داشت: این مسئله واضح است که دولت‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران از جمله آمریکا، برای راه‌اندازی فتنه‌ ۸۸ ، برنامه مفصلی چیده ‌بودند تا به تدریج فضایی گل‌آلود در ایران ایجاد کنند و با سوءاستفاده از این آب گل‌آلود بتوانند دوباره بر ایران مسلط شوند ولی پس از گذشت مدتی، با رقم خوردن «حماسه ۹ دی» توسط مردم بصیر ایران و با ورود به موقع مسؤولان امنیتی کشور برای دستگیری و محدود کردن سران فتنه، شعله‌ فتنه خاموش شد و دودش قبل از هر کسی به چشم سران غربی و سران فتنه فرو رفت.

*اعدام حق سران فتنه بوده است

وی اضافه کرد: اعدام، حق سران فتنه بوده است ولی بر اساس مصلحت‌اندیشی‌های رهبر معظم انقلاب و برای جلوگیری از وقوع آشوبی دوباره توسط حامیان اندک سران فتنه، اکنون سران فتنه در حصر خانگی به سر می‌برند و تا ورود پرونده جرمشان به مرحله جدید رسیدگی، از اعدام مصون هستند؛ البته این ممکن است و احتمال دارد که اعدام حکم نهایی پرونده جرم سران فتنه باشد.

*اهانت فتنه‌گران به امام‌ حسین(ع) ماهیت آنان را برای مردم آشکار کرد

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه پزشکی استان قم، جریان اصلاحات را جریانی نشأت گفته از جریان لیبرال‌ها دانست و گفت: در آستانه عاشورای سال ۸۸ ، مواضع اتخاذ شده و اقدامات برخی از اصلاح‌طلبان که در حال انجام فتنه و اغتشاش علیه ارزش‌های والای اسلامی از جمله عزای سید و سالارشهیدان، امام حسین(ع) بودند، آشنایی مردم را نسبت به خط فکری اصلاح‌طلبان فتنه‌گر که پوسته مذهبی بر فعالیت‌های خود کشیده بودند بیشتر کرد، ماهیت فعالیت آنان را برای مردم روشن ساخت و زمینه‌ای برای رقم خوردن حماسه بزرگ و بی‌نظیر «۹ دی» شد که هم فتنه را خاموش کرد و هم مشت محکمی بر دهان سران فتنه و سران مستکبر غربی زد.

* جلوگیری از مطالبه‌گری دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی قم توسط مسؤولان این دانشگاه

مبارکی در بخش پایانی سخنانش از حاکم شدن فضایی سنگین بر دانشگاه علوم پزشکی قم گلایه کرد و عنوان ابراز داشت: اخیرا فضای برخی از دانشگاه‌ها به سمتی پیش‌ رفته است که امکانات و هزینه‌های بخش فعالیت‌های فرهنگی را بسیار کم کرده‌اند؛ مسؤولان دانشگاهی نمی‌گذارند مطالبه‌گری سیاسی،  فرهنگی و ... دانشجویان به قوت خود باقی بماند، در دانشگاه علوم پزشکی استان قم نیز چنین فضایی حاکم است، دانشجویانی در حال پرورش هستند که کمترین اطلاعات سیاسی ندارند، برای صورت گرفتن گفتمان انقلابی که یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است، دانشجویان باید مسائل سیاسی را مطرح و دنبال کنند، دانشجو باید در متن مسائل سیاسی جامعه باشد،‌ اگر نباشد فاتحه کشور خوانده می‌شود چرا که دانشجو مؤذن جامعه است و اگر مسکوت بماند نماز جامعه قضا می‌شود.

فتنه 88 سبب شد‌ خواص، محک‌خورده و چهره منافقان افشا شود، مردم هوشیار بیش از پیش صحنه سیاست داخلی و خارجی را رصد کنند، ضرورت تطبیق افراد با حق بیش از گذشته درک شود، توطئه‌های نوین و پنهان دشمنان خارجی و داخلی آشکار گردد، پالایشی اساسی در میان سیاسیون و تصمیم‌سازان علاقه‌مند به نظام و نفوذی‌ها صورت عینی گیرد و مرزبندی‌ها بین "خودی و غیر‌خودی‌" رنگی روشن پذیرد.

در بررسی دوران فتنه اما یک نقطه عطف سترگ به چشم می‌آید؛ فرازی که بی‌شک به دلیل پیام‌هایش برای همیشه در تقویم انقلاب و تاریخ ایران ثبت شده است: حماسه نهم دی‌!
ارسال نظرات
پر بیننده ها