آیت الله کعبی در گفت و گو با «بسیج»:

9دی پاسخی به یاوه گویانی بود که در صدد براندازی نظام بودند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حماسه 9 دی باعث تغییرنگاه دنیا به حوادث انتخابات 88 شد،گفت: حماسه 9 دی نشان داد که سرنوشت کشور به دست مردم رقم می خورد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مردم کشورمان نشان داده اند که تا آخرین قطره خون، پای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: حضور حماسی و مردمی در 9 دی سال 88، پاسخی به یاوه گویانی بود که به بهانه تقلب در انتخابات در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند اما با وجود مردم با بصیرت و رهبری مجاهد، پروژه براندازی نظام توسط فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی شان با شکست روبرو شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه حماسه 9 دی باعث تغییر نگاه دنیا به حوادث انتخابات 88 شد گفت: رسانه های غربی از ناآرامی ها و اغتشاشات فتنه گران در سال 88 سوء استفاده زیادی نمودند و در رسانه های خود منعکس می کردند که ایران طرفدار دموکراسی نیست اما حضور مردمی در حماسه 9 دی، نشان داد که سرنوشت کشور به دست ملت، رقم می خورد.
 
آیت الله کعبی خاطر نشان کرد: دشمن قصد ضربه زدن به ما را دارد و باید همیشه آماده باشیم چرا که این دو مقوله از هم جدا نیستند و فتنه های آینده می تواند حاصل نفوذ دشمن در برخی فریب خوردگان داخلی کشور رقم بخورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار