خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در آستانۀ 9 دی ماه، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش  خبرنگار خبگزاری بسیج از گرگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان گلستان در آستانۀ هفتمین سالگرد حماسۀ یوم الله 9 دی با صدور بیانیه ای اعلام کرد  :

حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی ؛ « مظهر بصیرت ، ولایتمداری و نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀآمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی » ،  روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت"  است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام  اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا حکایت دارد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در خصوص حماسۀ نهم دی به شرح زیر است :

« بسم الله الرحمن الرحیم »

حماسه مردم در 9 دی حامل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام و استحالۀ کشور از درون وجود ندارد.

نمونه این پیام‏ها در هشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق جنگ نظامی وجود ندارد، نیز به دشمن منتقل شده بود.

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست ، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان  و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست ، اما برخی از معاندان و باقی مانده های جریان فتنه               می خواهند فتنه 88 را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است .

نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود ، یوم الله نهم دی ؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران  مقابل دشمنان قسم خوردۀ  انقلاب اسلامی بود. در یوم الله 9 دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش              مستحکم تر از قبل قرار داد.

در هفتمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن ، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان ، محققان ، پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل ، زمینه‌ها ، آثار و پیامدها و پیام‌های آن ، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی ، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ  فتنه‌گران ، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم  و نظام را به منصه ظهور برساند.

تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه‏گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد و از آن جمله ، منجر به تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی به نفع نظام و کشور ایران شد .

ملت شریف ایران در حماسه 9 دی با حضور پر شور خود تمامی نقشه های استکبار را در فضای غبار آلود فتنه سال 88 با حضور حداکثری خود در هم شکستند و این روز به یاد ماندنی را خلق کردند .

به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد ؛ حماسه عاشورایی 9 دی ؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد  و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

به درستی که زنده نگه داشتن این روز بزرگ ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها ، علل و عوامل ، آثار ، برکات ، پیامدها و پیام‌های آن ، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد. مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک 1388 سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم ، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود، دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کند و فتنه‌های بعدی متفاوت ، پیچیده‌تر و به مراتب سخت‌تر است زیرا دشمن نیز از شکست‌های خود تجربه می‌گیرد و با شیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می‌آید. اگر مراقبت و از فتنه‌ها درس گرفته نشود ، سرچشمه‌های فتنه قبلی ، بازیگران ، ابزارها و شیوه‌های آن شفاف نشود ، در درک فتنه‌های آیندۀ دشمنان اسلام و ایران دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آینده و سلامت نظام  و کشور مهم است که اگر از فتنه  88 ، حساسیت‌زدایی شود ، دچار غفلت شده ، در آینده در دام فتنه‌هایی به مراتب مهلک‌تر و پیچیده‌تری خواهیم افتاد؛ از همین روی از نخبگان و فرهیختگان کشور، مدیران و اصحاب رسانه‌ها و جراید ، مسئولان مراکز و دستگاه‌های حاکمیتی ، فرهنگی ، سیاسی و دینی ، صاحبان بیان ، قلم و تریبون انتظار می رود تا از فرصت نهم دی ، به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی و بازنشر حقایق فتنۀ 88 و حماسۀ 9 دی ، روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و آینده سازان کشور استفاده کرده و با وحدت و اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت فقه ، آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ؛ بر اقتدار  و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان های  نفوذ بیش از پیش بیفزائیم .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان باردیگر ضمن گرامیداشت 9 دی 1388 یاد آور شد حماسه یوم الله نهم دی ، توسط مردم شهید پرور ایران اسلامی مظهر قدرت و نفوذ ناپذیری ایران در برابرهر گونه توطئه و فتنه انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک کلام استکبار جهانی می باشد و این دستاورد بزرگ نهم دی "روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با رهبری" است و از برخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه حکایت دارد.

در پایان از عموم مردم مؤمن و متعهد استان گلستان که همواره در فرصتهای مختلف با شناخت لحظه به صحنه آمدند و از دستاوردهای نظام اسلامی ، آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان ، صیانت و دفاع نمودند دعوت می شود تا با حضور پرشور و گسترده و انقلابی خود در تجمعات روز نهم دی در میعادگاههای سراسر استان گلستان با ولایت میثاقی دوباره ببندیم و با پیروی از منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی را خنثی نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها