خبرهای داغ:
ما هنرمان را خرج ولنگاری فرهنگی نمی کنیم و دست هایمان بر بوم سپید، نقشه های سیاه دشمن را نقاشی نمی کند.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۲۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
ما هنرمان را خرج ولنگاری فرهنگی نمی کنیم و دست هایمان بر بوم سپید، نقشه های سیاه دشمن را نقاشی نمی کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه به شرح زیر است:

بصیرت یعنی شناخت نیازها و واقعیات جامعه.           
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با شناخت شرایط حساس جامعه همچون اقیانوسی موج در موج به حرکت درآمدند تا قدرت نظام اسلامی ایران را که در دنیا بی نظیر است به رخ جهانیان بکشند.

فتنه در همین رفتار های متفاوت جلوه می کند. دشمن در کمال سردرگمی و وقاحت، گاه با توهین به مقدسات به میدان می آید وگاه چون گرگی در لباس میش با لبخند آغوش می گشاید . ملت بزرگ ایران همچون بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بر این باور است که« این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» و بیرق سرخ اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  نسل به نسل و دست به دست تا ظهور منتقم کربلا بر افراشته خواهد ماند.

هیچ فرد یا گروهی دست اندر کار نهم دی ماه نبوده و نیست.9دی حاصل تبلور مخالفت با نظام سلطه و مجهز شدن جامعه اسلامی  به قدرت های فکری ، اجتماعی و  جوشش بسیج مردمی است.

ما هنرمندان بسیجی با اقتدا به مولای خویش ضمن ایستادگی در مقابل ترفندهای دشمنان تا دندان مسلح ، اعلام  می داریم که نه به لبخند آنان  دل خوش کرده ایم و نه از تهدیدشان می هراسیم و با شناخت نیازها و واقعیت های امروز جامعه اسلامی و جوانان همیشه آماده و مشتاق، با قلم خویش بر لوح دلهایمان حک می کنیم که تا آخرین نفس ایستاده ایم و زیر بار ذلت و خواری نخواهیم رفت.

ما هنرمندان انقلابی، جوهرمان به رنگ ایمان و استقلال است و شرافت و مردانگی مان را با برداشته شدن صوری تحریم ها معامله نمی کنیم . ما هنرمان را خرج ولنگاری فرهنگی نمی کنیم.

ما دست هایمان بر بوم سپید، نقشه های سیاه دشمن را نقاشی نمی کند.  ما گزینه های همیشگی ولی امر مسلمین جهان خواهیم ماند و با نمایش غرور آفرین عزت و آزادگی مان در این روز پر شکوه، مشت محکمی خواهیم بود بر دهان یاوه گویان مزدور.

ما پِلان پِلان برجام را رصد کرده و ردپای فتنه را در حواشی آن احساس می کردیم ، اما مقتدایمان عصای موسی را به یادمان آورد که چگونه دل دریا را شکافت و دشمنان مغرور را هلاک کرد. لذا صبرمان حاصل بصیرتی بود که ریشه در پایبندی به آرمان های انقلاب دارد.

در پایان، به سرخی لاله های در خون خفته سوگند ،که تا آخرین نفس سرباز انقلاب باقی مانده و از حریم ولایت دفاع خواهیم کرد. 

سازمان بسیج هنرمندان استان قم

ارسال نظرات
پر بیننده ها