مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تربت جام از اکران فیلم فاخر و ضد استکباری «یتیم خانه ایران» به مناسبت گرامیداشت 9 دی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۳۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
حمید اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: فیلم فاخر«یتیم خانه ایران» که به جریان نفوذ انگلستان در کشور و کشتار بیش از نه میلیون ایرانی می پردازد به مناسب گرامیداشت یوم الله ۹دی به مدت سه روز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران شد.

وی افزود: با اطلاع رسانی خوبی که صورت گرفت بیش هزار و۷۰۰بیلط پیش فروش شد و پیش بینی می شود تا دو هزار و۵۰۰نفر افزایش یابد.

این مقام فرهنگی بسیج با با اشاره به این که در شهرستان از سینما محروم هستیم ادامه داد:اما خوشبختانه با همکاری موسسه راوی فیلم و دبیرخانه جشنواره عمار این فیلم فاخر ضد استکباری با تکنولوژی پخش سینمایی به مدت سه روز در 12 سکانس 2 ساعته همزمان در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان از نیروهای متعهد و دلسوز فرهنگی در نهادها حمایت و در برنامه ها مشارکت فعال داشته باشند می توانیم برای سینمای انقلابی زمینه سازی کرده و شاهد نمایش آثار فاخر دیگری در این شهرستان که به وحدت بیشتر "مردم و مسئولان" منطقه کمک کند باشیم.

اکبری با قدردانی از برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی بیان داشت: مؤسسه راوی فیلم که زیر مجموعه سازمان بسیج است و دبیرخانه جشنواره عمار ،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان تربت جام در اکران فیلم «یتیم خانه ایران» نقش بسزای داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها