در دانشکده پیرا پزشکی ابرکوه برگزار شد:

نشست روشنگری با موضوع "بازشناسی ابعاد مختلف فتنه 88" در ابرکوه

به مناسبت فرا رسیدن هفته بصیرت و یوم الله9دی، نشست روشنگری با موضوع بازشناسی ابعاد مختلف فتنه 88 با حضور "حجت الاسلام تقدسی" در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت فرا رسیدن هفته بصیرت و یوم الله9دی در دانشکده پیرا پزشکی ابرکوه، نشست روشنگری با موضوع بازشناسی ابعاد مختلف فتنه 88 با حضور "حجت الاسلام تقدسی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارمندان دانشکده پیراپزشکی برگزار شد حجت الاسلام تقدسی به تشریح اوضاع انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پرداخت و گفت عده ای دنبال این هستند که فتنه سال 88 را در اذهان مردم کم رنگ کنند و اصرار دارند که این قضایای سال 88 را یک حادثه معمولی جلوه دهند و حتی به دنبال این هستند که به این اقدامات برنامه ریزی شده جهت براندازی انقلاب بگویند حوادث بعد از انتخابات.

او در ادامه افزود: در جمع افرادی که توسط نیروهای امنیتی در جریان اغتشاشات سال 88 دستگیر شده بودند از اعضای 16 سفارت خانه کشور های مختلف در ایرانمیان این جمع حضور داشتند واین نشان می دهد که این قضایا به صورت هدفمند و توسط چندین کشور جهت دخالت در اوضاع سیاسی ایران و بر اندازی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

تقدسی گفت: جریان های وابسته به جبهه های ضد انقلاب و معاندان، در ستاد های انتخاباتی بعضی کاندیدها نفوذ پیدا کرده بودند و به صورت برنامه ریزی شده به هدایت جریان فتنه و اغتشاش گران می پرداختند.

او در پایان جلسه اشاره ای هم به اوضاع منطقه و به ویژه سوریه داشت و گفت آزاد سازی حلب توسط ارتش سوریه مشت محکمی بود بر دهان سران استکبار و طرفداران نیروهای تکفیری؛و مایه دلگرمی و امید برای مردم سوریه .حجتالإسلامتقدسی در پایان جلسه به سوالات حاضران پاسخ داد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار