محمود زارع در نشست روشنگری بسیجیان دانش آموز ناحیه ثارالله یزد:

رهبر معظم انقلاب نقشه دشمنان را باطل و حجت را برای همه مسئولین تمام کرد

زارع از هادیان سیاسی در خصوص جریان فتنه که دشمنان قصد براندازی نظام را داشتند نقش رهبری را در خثی سازی این جریان مهم ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۶۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت بسیج فرهنگیان ناحیه ثارالله همزمان به مناسبت 9 دی ماه سالروز حماسه حضور مردم در سال 88 مراسمی در 7 دی ماه در دبیرستان متوسطه دوره اول شهید علی حاج حسنی همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار گردید.

در این مراسم محمود زارع در خصوص جریان فتنه که در سال 88 دشمن قصد براندازی نظام را داشت اشاره و مطالبی را بیان نمود.

وی گفت : دشمن با شعار های زیبا و جذاب ایجاد فتنه کرد و در ادامه به جنگ خوارج اشاره که یک گروه در صف همسر پیامبر و یک گروه در صف امیرالمومنین (ع) حضور داشته و مردم متحیر که کدام حق است و به بیان امیرالمومنین باید حق را بشناسید تا اهل آن قابل تشخیص باشد.

وی افزود در جریان فتنه کسانیکه نقش بزرگی در انقلاب داشتند در صحنه حضور داشتند و انقلاب مخملی را که به عنوان انقلاب رنگی در کشور های دیگر صورت گرفته می خواستند در انقلاب ما هم وجود آورند و القاء کنند در صندوق انتخابات این شخص از قبل معلوم است و این فرد از صندوق آرا بیرون می آید با این کار انتخابات را باطل و برای نظام هزینه های سنگینی را بوجود آورند ولی در کشور ما مردم متوجه شدند که چطور میشود 10میلیون فاصله بین نفر اول با سایر نفرات باشد.

زارع در ادامه تاکید کردرهبر معظم انقلاب با آگاه سازی و بصیرت نقشه دشمنان را باطل و حجت را برای همه مسئولین تمام کرد و روز 9 دی مردم به صورت خود جوش به خیابانها آمدند و در زیر پرچم ولایت دست فتنه گران را کوتاه کردند.


ارسال نظرات