خبرهای داغ:
امام جمعه قازانقایه در خصوص حماسه نهم دیماه و رهبری مقام معظم رهبری گفت: وقتی رهبری روشن دل و بیداری در کنار ماست دشمنان داخلی و خارجی هر ترفندی را به کار ببرند نمی توانند هرگز مردم انقلابی کشورمان را فریب بدهند.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۶۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حاج آخوند ناصر محمد قزل امام جمعه قازانقایه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در یوم الله نهم دی مردم ما با بصیرت و هوشیاری که از طرف مقام معظم رهبری به آنان رسده بود توانستند در مقابل کشور های مستکبر و زورگو ایستادگی کنند.
آخوند قزل ادامه داد: در این روز مردم با بصریت ما، تبعیت خود را از رهبری اعلام کرده و یک بار دیگر از آرمانهای این انقلاب کبیر دفاع کرده اند.
امام جمعه دهستان قازانقایه با اشاره به گرامی داشت این روز تاکید کرد: ما همه ساله به خاطر اینکه 9دی نماد روز بصیرت است را گرامی میداریم تا برای بیگانگان و کسانی که در پی تخریب مقدسات ما هستند تلنگر بزرگی محسوب شود.
وی تاکید کرد: این برگزاری و تجمع و راهپیمایی مردم حاوی دشمن ستیزی است و نباید هیچ گاه از دشمنمان هراسی داشته باشیم.
قزل با بیان این مطلب که راهنمای بزرگ ما مقام معظم رهبری است خاطر نشان کرد: وقتی رهبری روشن دل و بیداری در کنار ماست دشمنان داخلی و خارجی هر ترفندی را به کار ببرند نمی توانند هرگز مردم انقلابی کشورمان را فریب بدهند.
امام جمعه دهستان قازانقایه افزود: علت قیام و خروش مردم در این روز به خاطر تبعیت از مقام عظمای ولایت است، و با اشاره ایشان، ما پا به میدان میگذاریم.
وی در خصوص نامگذاری این روز به روز بصیرت اشاره کرد و گفت: در سال 88 وقتی فتنه ای ایجاد شد حق و ناحق با هم مخلوط شده اند، افراد محق و باطل قابل شناسایی نبوده اند، مگر برای افرادی که بصیرت داشته اند.
قزل ادامه داد: آن روز شعار بصیرت را مقام معظم رهبری مطرح کرده اند، و فرمودند" بصیرت داشته باشید، حق را از ناحق شناسایی کنید" به خاطر همان شعار ولایت بود که این روز به نام روز بصیرات نامگذاری شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها