خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم:

نشست‌های سیاسی دهه بصیرت در باشگاه‌های استان قم در حال برگزاری است‌

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم از برگزاری نشست‌های سیاسی به مناسبت دهه بصیرت در سطح باشگاه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۸۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
نشست‌های سیاسی دهه بصیرت در باشگاه‌های استان قم در حال برگزاری است‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داود هاشمی ماد اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران همچون سایر ارگان‌های استان قم سعی داشته  رسالت خود را در تبیین فتنه سال 88 انجام دهد.

وی ادامه داد: در سال 88 همه مردم شاهد بودند که دشمنان خباثت خود را تمام و کمال نشان دادند آن‌ها در روز عاشورا به ساحت مقدس امام حسین (ع) توهین کردند و ارزش‌های این روز بزرگ را زیر سؤال بردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم با اشاره به اینکه دشمنان در سال 88 چهره اصلی خود را نشان دادند گفت: مردم حاضر درصحنه و همیشه آگاه کشورمان، در روز نهم دی‌ماه به خیابان‌ها آمدند و از ارزش‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

هاشمی ماد اضافه کرد: به مناسبت دهه بصیرت سازمان بسیج ورزشکاران سلسله نشست‌هایی را در باشگاه‌های ورزشی برگزار می‌کند که باعث افزایش شناخت ورزشکاران از دشمنان داخلی نظام شود.

وی بابیان اینکه هر شب یک سخنران از جمع سیاستمداران به باشگاه‌های استان  می‌روند بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه این نشست‌های آغازشده است و تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت که سعی بر این است هر شب بتوانیم در سه الی چهار باشگاه نشست برگزار کنیم.

هاشمی ماد عنوان کرد: به‌جز از ورزشکاران که در این نشست‌ها حضوری مستمر دارند از خانواده‌های آن‌ها نیز دعوت می‌شود تا در این نشست‌ها حضور یابند
ارسال نظرات
آخرین اخبار