خبرهای داغ:
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام است به طوری که تحلیل این حماسه عظیم دشوار است.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

اصغر سلیمی در آستانه فرا رسیدن ۹ دی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمیرم، گفت: پیوند عمیق مردم با رهبری دینی  امتیاز مهم انقلاب در مقطع کنونی است که خداوند متعال برای هر مقطعی رهبری را برای مردم تعیین و قرار داده است، هر زمان وحدتی ناگسسته بین رهبر الهی با مردم شکل گرفته بشر موفق شده در مسیر مستقیم حرکت کند.

وی  ایمان را  از انگیزه‌های اصلی حضور مردم در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: انگیزه اصلی مردم در تمامی حضورهای سرنوشت‌ساز خود در صحنه‌های انقلاب سیاست نیست بلکه ایمان است، ایمان نیروی محرکه میان مردم و رهبری است.

سلیمی  با تاکید بر اینکه وجود چنین پیوند محکم بین مردم و رهبر در طول تاریخ بی سابقه است، ابراز داشت: موقعیت شناسی از ویژگی‌های خاص مردم این کشور است، مردم به خوبی رویدادها را رصد و در مواقع موردنیاز موج کوبنده مردم با مشت‌های گره خورده برای دفاع از حقانیت انقلاب به خیابان‌ها سرازیر شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون داخلی مجلس گفت: در سال ۸۸ جنایت‌ها و زیاده‌خواهی‌های عده قلیلی باعث شد که رای مردم را برنتابیدند و به دنبال این بودند که دیکتاتوری عده‌ای را به جامعه تحمیل کنند که مردم در نهم دی نشان دادند ایران اسلامی جامعه‌ای است که هر گونه دیکتاتوری و اعمال سلطه‌جویانه عده‌ای قلیل را تحمل نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: عده‌ای که برای به دست آوردن قدرت نشان دادند از همه ارزش‌ها و آرمان‌ها می‌گذرند و برایشان هیچ چیز مهم نیست که از جمله آن ریختن خون افراد بی گناه، هتک حرمت به امام حسین علیه السلام در روز عاشورا و ریختن آبروی نظام است.

نماینده مردم سمیرم درباره موضوع حقوق شهروندی خاطر نشان کرد: اگر حقوق شهروندی حائز اهمیت است باید بدانیم که مهمترین آن حقوق ملت ایران در سال ۸۸ بود که دیده نشد و عده‌ای خون برخی از مردم را برای مقاصد خود به ناحق ریختند و مردم در حماسه نهم دی مشت محکمی به دهان دیکتاتورها زدند.

سلیمی با بیان اینکه نهم دی نشان می‌دهد که فهم سیاسی مردم ایران بالا است و این باعث به سعادت رسیدن مردم می‌شود اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تنها بعد از گذشت شصت سال از فوت پیامبر (ص) نوه ایشان یعنی امام حسین علیه السلام به قتلگاه کشیده شد پس اگر ما از اتفاقات گذشته و حماسه نهم دی به عنوان واقعه تاریخی درس نگیریم اتفاقات گذشته دوباره تکرار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها