صدا و سیما در جریان فتنه ۸۸، چهره واقعی و پلید فتنه را نشان داد و در خلق حماسه بزرگ ۹ دی تأثیر انکارناپذیری را داشت.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۲۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل صدا و سیمای مرکززنجان حماسه ۹ دی را نماد بصیریت و هوشیاری ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرد و در واقع می توان گفت که این حماسه بزرگ، اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت فقیه بود.

مرتضی صفری با بیان اینکه در سال ۸۸ دشمن با تمام توان خود وارد عرصه شده بود و قصد داشت اهداف شوم خود را عملی کند، افزود: فتنه ۸۸ نشان داد که در اوج پیروزی نیز نباید از دشمن و توطئه های شوم آن غافل شد و باید همواره هوشیار بوده و با تبعیت از فرامین ولایت فقیه در مقابل توطئه ها ایستاد.

صفری در ادامه با اشاره به تلاش دنیای استکبار برای تحت تاثیرقرار داد روند اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: بعد از انتخابات شکوهمند سال ۸۸ دشمن می خواست با جریان سازی و پیاده کردن تئوری های تحلیگران خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران پیوند ناگسستنی با ولایت دارند و همواره در تبعیت از فرامین رهبری آماده هستند، عنوان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در طرح ریزی فتنه ۸۸ ، در دو مقوله مهم دچار اشتباه شدند و آن نداشتن درک درست و صحیح از ارتباط عمیق امام و امت و همچنین فقدان شناخت از ملت بزرگ و حماسه ساز ملت ایران بود.

صفری با تاکید بر اینکه اختلاف بین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و دنیای غرب یک اختلاف مبنایی و ماهوی است، افزود: تا مادامی که این اختلافات وجود دارد دشمن توطئه های خود را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه هرگز نباید از دشمن غافل شد و بصیرت را در همه عرصه ها سرلوحه قرار داد، گفت: در سال ۸۸ با وجود همه توطئه ها و غبارآلود کردن فضا توسط جریان فتنه، ملت بزرگ ایران با بصیرت بالای خود توطئه های دشمنان را با شکست مواجه کردند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با یادآوری اینکه دنیای استکبار در سال های قبل از فتنه ۸۸ با نظریه پردازی تحلیگران خود و با شکل گیری و ایجاد انقلاب های رنگین موفق به تغییر حکومت در برخی کشورها شده بود، گفت: استکبار و آمریکا در تلاش برای پیاده کردن برنامه و توطئه های شوم خود در ایران بود که با هوشیاری ملت بزرگ ایران با شکست مواجه شد.

صفری با بیان اینکه دشمن بعد از انتخابات باشکوه سال 88 شیرینی این حضور ارزشمند و عزتمند را برای نظام و ملت ایران تلخ کرد، گفت: باید ضمن گرامیداشت این روز مهم ، فتنه و فتنه گران را محکوم کنیم که با اعمال و حرکات خود تبدیل به پیاده نظام دشمن شدند.

وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم درانتخابات سال ۸۸ به عنوان یک برند در سطح جهان مطرح شده بود که اتفاقات تلخ این موضوع را تحت الشعاع خود قرار داده و باعث ایجاد آسیبهای جبران ناپذیری به کشور شد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در زمینه نشان دادن چهره واقعی فتنه و فتنه گران و حامیان آنها داشتند، افزود: صدا و سیما در جریان فتنه ۸۸، چهره واقعی و پلید فتنه را نشان داد و در خلق حماسه بزرگ ۹ دی تأثیر انکارناپذیری را داشت .

صفری با اشاره به تلاش دشمنان در کمرنگ کردن جلوه های این حماسه بزرگ تاریخ انقلاب و همچنین نقش رسانه ها در مقابله با این موضوع گفت : حماسه نهم دی به عنوان یکی از مهمترین حوادث تاریخ انقلاب و سند محکم دیگری از دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی باید در اذهان حفظ شود و در این مسیر نقش رسانه ها به خصوص رسانه های دلسوز انقلاب در پاسداشت و صیانت از این حماسه ملی بسیار مهم و تأثیرگذار است .

ارسال نظرات