خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

دشمن را در برجام دست کم گرفتیم/ سران فتنه به ارزش‌های انقلاب و خون شهدا خیانت کردند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توافق برجام و بدعهدی طرف آمریکایی گفت: در برجام دشمن را دست کم گرفتیم، درحالی که رهبری 9 بند مهم را مشخص کرد اما بدون توجه به تاکیدات رهبری عمل شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره شهید شاخص ملایر، شهید «فتح الله نظری» اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت، روز نفوذناپذیری جمهوری اسلامی، روز میثاق با ولایت و امامت و حضور آگاهانه و تکلیف مدارانه امت اسلامی بود که از اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع کردند.

وی افزود: استراتژی دشمنان در دهه اول انقلاب برگرفته از سه نکته مهار، انحراف و شکست انقلاب اسلامی بود و همه فراز و فرودهایی که در دهه اول انقلاب ایجاد شد و در ادامه شکل‌گیری جنگ گسترده هشت ساله و سایر موارد با محوریت آمریکا این سه محور بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: به لطف خدا و هدایت‌های عمیق و معنوی امام راحل و حضور مردم در عرصه های مختلف و دفاع جانانه رزمندگان دشمن موفق نشد و دچار شکست شد که تبلور این شکست را در قطعنامه 598 پذیرفت.

وی ادامه داد: بعد از تهدید سخت دشمنان در دهه اول انقلاب، پس از سال 68 استراتژی دشمن عوض شد و کاری که دشمنان در خارج با بهره‌برداری از عواملشان در داخل طراحی و مرحله به مرحله اجرا کردند، بر سه محور نفوذ، استحاله و براندازی استوار بود.

ابوحمزه با بیان اینکه مجموعه حرکت‌های دشمنان برگرفته از این سه محور بود، گفت: امام راحل فرمودند دشمنان سیرت نظام را می‌زنند و صورت نظام را حفظ می‌کنند که سیرت نظام محتوا، ماهیت، اصول و مبانی آن است.

وی بیان کرد: در دوران دولت سازندگی به دلیل نوع نگاهی که در بحث سازندگی داشتند و توسعه را محور کار قرار دادند، عدالت را به عنوان مبنا و اصول قرار ندادند و همین امر زمینه‌ای را فراهم کرد تا مرحله به مرحله افرادی که در کشورهای غربی تخصص گرفته بودند، در عرصه‌های مختلف وارد کشور شدند و با هر دیدگاهی به صرف داشتن تخصص وارد نظام شدند.

* دشمنان به دنبال شبیخون و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌هایی است که قبل از انقلاب بسیار شکنجه شد و بعد از انقلاب نیز مسئولیت‌های مهمی به خصوص در دوران جنگ داشت اما نکته مهم این است که چرا وی در مقابل مقام معظم رهبری است و نگاهش منطبق با نگاه رهبری نیست و تضاد بین نگاه وی با رهبری وجود دارد.

وی افزود: علت این است که وی در بحث رهبری قائل به رهبری واحد نیست و در ماه‌های اخیر در مصاحبه با رسانه‌ها گفته است نگاهم به رهبری، شورای رهبری است.

ابوحمزه ادامه داد: نکته دوم در این نوع نگاه این است که نگاه وی در مسایل اقتصادی درست مغایر نگاه رهبری است و تعبیر رهبری در این زمینه این است که عدالت مبنای مسایل اقتصادی است و یکی از اصول مهمی که مردم انقلاب کردند پیاده‌سازی عدالت بود.

وی بیان داشت: در عرصه سیاسی نیز نگاه رهبری این است که در بحث رابطه با آمریکا هیچ نفعی برای ما ندارد و غیر از بحث برجام هیچ ضرورتی در مذاکره با آمریکا نیست اما دیدگاه آقای هاشمی رفسنجانی این است که رابطه‌ای که با سایر کشورها داریم می‌توانیم با آمریکا نیز داشته باشیم و همه مسایل داخل کشور را با مذاکره حل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی مبنای فکریشان فرهنگ انقلابی و اسلامی است، ابراز داشت: دشمنان به دنبال شبیخون و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم هستند، اما نگاه هاشمی و جریان کارگزاران تعامل و تبادل فرهنگی با دیگر کشورها است.

وی با اشاره به اینکه این شیوه جریانات و افراد و اشخاص به صورت گسترده در عرصه‌های مختلف در بدنه نظام وارد شدند، گفت: ریشه‌های جریان فتنه جای دیگری است و باید به عقب برگردیم.

* عده‌ای به دنبال آزاد کردن سران فتنه هستند

ابوحمزه گفت: در سال 76 دولتی به نام اصلاحات روی کار آمد و شعارهای بسیاری از جمله جامعه مدنی، گفتگوی تمدن‌ها، حقوق بشر، دموکراسی و آزادی را مطرح کردند و اشکال اساسی که به دولت اصلاحات و اصلاح طلبان وارد بود این است که هیچ‌کدام از آن شعارها را تعریف و تبیین نکردند و چارچوبی برای آنها ارائه نکردند و هر کسی از زعم خود این شعارها را مطرح کرد.

وی افزود: مجموعه جریان‌های مختلف در دولت اصلاحات آمدند و گفتند ما اصلاح‌طلب هستیم و در این دوران همه ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب مورد تاخت و تاز جریان‌های فکری معاند و مخالف علیه انقلاب قرار گرفت و هجمه‌های گسترده‌ای را شروع کردند و خروجی کار همان استحاله و زدن ماهیت، محتوا و آرمان‌های نظام بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: جریان و عناصری در دولت اصلاحات مرحله به مرحله شروع به تاخت و تاز کردند تا به ولایت فقیه رسید و حتی در برخی مصاحبه‌ها گفتند باید با اسرائیل و آمریکا مذاکره کنیم و ارتباط برقرار کنیم.

وی ادامه داد: مرحله سوم در تیرماه سال 78 رقم خورد و شرایطی به وجود آوردند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند اما براندازی سال 78 ناکام ماند و موفق نشدند و همان عناصری که به ارزش‌های نظام حمله کردند با هدایت‌های آمریکا و اسرائیل زمینه و بستر را برای براندازی در سال 88 کلید زدند.

ابوحمزه با اشاره به فتنه سال 88 و حماسه مردم در 9 دی گفت: سران فتنه پس از گذشت هفت سال از فتنه سال 88 هنوز هم توجیه نشده‌اند و عده‌ای به دنبال آزاد کردن آنها هستند و می خواهند نزد رهبری بروند.

* اطاعت از ولایت فقیه خواسته شهداست

وی افزود: این افراد بدانند که سران فتنه به ارزش‌ها و مبانی انقلاب و خون شهدا خیانت کردند و همه حرکت‌های آنان عالمانه بود و آب به آسیاب دشمن ریختند و به دنبال تغییر در نظام بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سران فتنه جنبش سبز با هدایت‌های شخصیتی صهیونیستی و یهودی برنامه‌ریزی کردند و خود موضوع تقلب و آشوب‌های عظیمی را به راه انداختند و هر کاری از دستشان برآمد انجام دادند.

وی ادامه داد: باید مردم را از این جریان‌ها آگاه کنیم چراکه هم اکنون نیز در حال توطئه هستند و به فرمایشات رهبری گوش نمی کنند و دنبال فریب افکار عمومی و تصاویر سران فتنه هستند.

ابوحمزه گفت: حصر خانگی و ممنوع التصویر شدن حداقل کاری بود که نظام در حق آنها انجام داد و سران فتنه و مزدوران غرب و آمریکا و استکبار و معاندان نمی دانند که چه چیزی این انقلاب را نگه داشته آنها نمی دانند شهید یعنی چه؟

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم، گفت: قدردانی یعنی اطاعت از ولایت فقیه و این خواسته شهدا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: شهدا سه خواسته از ما دارند اینکه با تمام وجود از ولی فقیه و رهبری اطاعت کنیم، بصیرت خود را افزایش دهیم و دستمان را از مسجد و روحانیت و معنویت جدا نکنیم.

* برخی افراد نمی گذارند ارزش‌های انقلاب اسلامی پیاده شود

وی به توافق برجام و بدعهدی طرف آمریکایی اشاره کرد و گفت: در برجام دشمن را دست کم گرفتیم، درحالی که رهبری 9 بند مهم را مشخص کرد اما بدون توجه به تاکیدات رهبری عمل شد و همه کارها را آماده کرده و تحویل دشمن دادیم، طبیعی است که آمریکا بدعهدی کند و 10 سال دیگر تحریم‌های را علیه ما تمدید کنند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه کشورهای اروپایی تحت سلطه آمریکا هستند و نباید به دنبال آنها برویم، افزود: پول نفت ما که در بانک‌های غربی است در ازای نگهداری آن از ما هزینه می‌خواهند یک ریال سود هم به ما نمی دهند.

وی بیان کرد: رهبری بارها اقتصاد مقاومتی را گوشزد کردند و فرمودند پایان سال باید گزارش کار به مردم بدهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امروز مشکل ما در ولایت و رهبری و در بین مردم نیست بلکه مشکل حد اتصال بین مردم و ولایت است ک برخی افراد نمی گذارند ارزش‌های انقلاب اسلامی پیاده شود و به اشکال مختلف کارشکنی می کنند اما باید بدانند که انقلاب اسلامی طی این سال‌ها با استقامت و اقتدار مردم و هدایت‌های امام راحل و رهبری مسیرش را ادامه داده و این راه همچنان ادامه می یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز تحولات عظیمی با هدایت‌های مقام معظم رهبری در کشورهای اسلامی شکل گرفته و جوانان بسیجی در جبهه های مقاومت با دشمن نمی جنگند و در منطقه غرب آسیا زمینه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی رقم می خورد و آینده این انقلاب روشن است اما تکلیف سنگین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار