خبرهای داغ:
مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه گفت: مردم نظام اسلامی در حماسه 9 دی علاقه خود را به رهبری و ائمه اطهار(ع)‌ به اثبات رسیدند اما با این وجود اکنون نیز ابعاد فتنه در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۲۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
ابعاد فتنه در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید احمد کشفی امشب در سومین نشست از سلسله نشست‌های بصیرتی بسیج مدرسه علمیه معصومیه که به مناسبت گرامیداشت سالروز خلق حماسه 9 دی در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به گرامیداشت سالروز 9 دی دغدغه جدی دارند، اظهار کرد: حماسه 9 دی پیام اصلی ملت ایران مبنی بر حرکت در سایه دین را به اثبات رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان خارجی و فتنه‌گران سال 88 کشور را به لبه پرتگاه کشاندند، اضافه کرد: مردم نظام اسلامی در حماسه 9 دی علاقه خود را به رهبری و ائمه اطهار(ع)‌ به اثبات رسیدند اما با این وجود اکنون نیز ابعاد فتنه در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه خاطرنشان کرد: هر چند دشمن از توطئه‌های خود دست برنداشته است اما برخی مسؤولان این خیال خام را دارند که دشمن از توطئه‌های خود دست کشیده است که به برکت حمایت‌های مردم و فعالیت دستگاه‌های نظارتی این تفکرات به جایی نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه معصومیه نزدیک به هزار طلبه که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، را در خود جای داده است، تصریح کرد: بسیج این مدرسه علمیه در حرکت‌های انقلابی و بصیرتی در میان دیگر مجموعه‌های حوزوی پرچم‌دار بوده و توانسته عملکرد مطلوبی را رقم بزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها