فرمانده سپاه مراغه در نشست روشنگری اداره دادگستری این شهرستان، گفت: وجود عنایت خاص الهی نسبت به نظام اسلامی، هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری عالمانه رهبر انقلاب عوامل خلق حماسه 9 دی و آخرین میخ بر تابوت فتنه و فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۳۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

به کزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: مردم ولایتمدار آذربایجان به عنوان پایه گذار حماسه 9 دی در هشتم دی سال 88 نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت و رهبری بوده و در این راه پرچم دار هستند.

وی تصریح کرد: اگر حماسه نهم دی به وجود نمی آمد شاهد تهدید جنگ سخت، به قدرت رسیدن فتنه گران، برهم خوردن ثبات و امنیت کشور، از بین رفتن سرمایه های عظیم انسانی و ایجاد تردید در مشروعیت و اقتدار نظام اسلامی می شدیم.

سامی بیان داشت: ملت بزرگ یاران در حماسه 9 دی نشان دادند پشتیبان ولایت و رهبری بوده و از ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: فتنه طراحی شده در سال 88 که برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود، هزینه های بسیاری را برای نظام مقدس اسلامی و کشور به همراه داشت ولی با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران شکست خورد.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به نقش مهم و راهبردی تدابیر رهبری در عزت مندی و اقتدار نظام اسلامی، اظهار کرد: تحولات منطقه به ویژه پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه از جمله آزادی شهر حلب از دست تروریست های تکفیری به عنوان نقطه تقابل نظام اسلامی با نظام سلطه به واسطه مجاهدت های جبهه مقاومت اسلامی و رهنمودهای رهبری به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی نشان داد که تفکر انقلاب اسلامی تا فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی، در منطقه و جهان ریشه دوانیده است.

ارسال نظرات