خبرهای داغ:
نقوی حسینی در جمع مردم شاهرود در مراسم بزرگداشت نه دی گفت: فتنه 88 دعوای انتخاباتی نبود،فتنه 88 حرکت استکبارجهانی با عمال داخلی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود؛روز نه دی جلوه امت گره خورده با ولایت بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۳۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسین نقوی حسینی در مراسم بزرگداشت حماسه نه دی که یبا حضور حماسی مردم شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه فتنه 88 دعوای انتخاباتی نبود اظهار کرد: کسانی که می خواهند این فتنه را کوچک کنند خودشان فتنه گر هستند و دعوا بر سر رای و تقلب نبود.

وی افزود: کسی که دعوا را به راه انداخته بود خودش انتخابات برگزار کرده بود و کسی که ساعت 10 شب روز رای گیری هنوز صندوقی باز نشده در کنفرانس خبری با حضور 200 خبرنگار خارجی حاضر و خود را برنده انتخابات معرفی می کند خوش انتخابات برگزار کرده بود و این فتنه دعوای انتخاباتی نبود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه تمام نشده است و عده ای در مجلس می گویند چرا شمشیر فتنه را از گردن ما بر نمی دارید بیان کرد: ما به او می گوییم تو چرا شمشیر را روی گردن خود احساس می کنی، خودت را عقب بکش و یا بیا شمشیر را تو بردار چرا که ما شمشیر را به گردن آمریکا گرفته ایم.

وی تصریح کرد: ما در زمان رای اعتماد وزار به افراد گفتیم فقط فتنه را محکوم کنید اما آقایان حتی در کمیسیون ها هم این را بیان نکردند.

نقوی حسینی تاکید کرد: فتنه 88 حرکت استکبار جهانی با عمال داخلی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و کودتای مخملی آمریکا و کینه توزی های او علیه ملت و انقلاب ما بود.

نقوی حسینی با اشاره به سخنان مسئولین خارجی در مورد فتنه 88 افزود: وزیر خارجه آمریکا گفت ما در تهران کسانی را داریم که با انگشت اشاره ما حرکت می کنند و کینه دنیای استکبار علیه ملت ما فتنه 88 را رقم زد.

وی ادامه داد: رهبری در عرصه بین المللی اینها را لِه کرد و در داخل هم عوامل آنها را لِه کرد و رفت جلو و چقدر زیبا مدیریت کردند یک مدیریت استراتژیک که تحلیل و تفسر کردند و آرام آرام مردم را از پشت فتنه کنار آوردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: در 27 خرداد 1 میلیون نفر به میدان آوردند و در دی ماه 88 40 نفر هم به خیابان ها نتوانستند بیاورند و این مدیریت قشنگ رهبری بود و بنده خودم در 27 خرداد با اینکه نماینده مجلس بود مثل یک بسیجی در صحنه حاضر بودم و کتک هم خوردم.

وی با بیان اینکه در دی ماه این افراد بیانیه دادند و مردم را تشویق کردند اما کسی نیامد ادامه داد: این نفس قدسی رهبری انقلاب در روز 29 خرداد جلوه امامت را نشان داد و در روز نه دی جلوه امت نشان داده شد و این امام و این امت گره خورده و حماسه نه دی را آفریدند.

نقوی حسینی با بیان اینکه مردم شاهرود البته در 7 دی کفت پوش وارد میدان شدند و راهپیمایی کردند عنوان کرد: این آخرین فتنه نبود و استکبار علیه ما هر روز فتنه گری می کند.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی می گویم که این گروه های تروریستی روزانه و هفتگی برای ناامن سازی کشور تیم می فرستند گفت: خیلی عصبانی هستند دشمنان و لمس می کنند چرا که القاعده را درست کردند تا به ما ضربه یزند نشد، داعش را درست کردن نشد.

نقوی حسینی با بیان دلایل ناکامی دشمن افزود: ما از 100 کیلومتری مرزهای کشور این گروه ها را تحت کنترل داریم و اشراف اطلاعاتی ماست و اگر اجازه می دهیم گاهی تیمی وارد کشور و تا شیراز بیاید فقط تاکتیک اطلاعاتی برای شناسایی عوامل داخلی و سرپُل های داخلی آنهاست.

وی با بیان اینکه ما راهپینایی 20 میلیونی خارج کشورا را کنترل می کنید بیان کرد: در کشور خودمان کاملاً مسلط هستیم و نظام دارای امنیت کامل است اما فتنه تمام نشده است و دو انتخایات حساس در پیش داریم و باید هوشیار باشیم و با چشم باز انتخابا کنیم.

نماینده ورامین در مجلس تاکید کرد: با چشم باز امانت را دست اماندار امین بسپاریم در جاهای حساسی مثل شورا که اموال مردم در دستشان است و ریاست جمهوری که بعد از رهبری شخص اول کشور است و باید طوری انتخاب کنیم که خدا و شهدا و ولایت راضی باشند.

وی افزود: ما در نظام نباید بی عدالتی داشته باشیم نباید تبعیض داشته باشیم نباید مشکل اقتصادی داشته باشیم چرا فساد 8 هزار میلیارد ریالی در صندوق ذخیره فرهنگیان باشد و 30 نفر این را بگیرند قلب آدم به درد می آید باید درست انتخاب کنیم تا ظلمی به انقلاب و اسلام و ملت نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها