خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و غیرت اقشار جامعه بود

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و غیرت همه اقشار جامعه بود که با حضور مثال زدنی در 9دی سال 88 همه دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۴۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

حسن بهادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و غیرت ایران اسلامی اظهار داشت: در تاسوعا و عاشورای حسینی سال 88 بدخواهان و کینه توزان داخلی و خارجی ذات پلید و شیطانی خود را نشان دادند و از هیچ توهین و تحقیر و خسارتی دریغ نکردند.

وی افزود:در سال 88 فتنه‌گران برخی از ناآگاهان را با خود همراه کردند تا با این کار اهداف شیطانی خود را دنبال کنند، اما مردم با بصیرت و صبور ایران اسلامی دیگر تاب توهین‌های کذایی به امام (ره) و عزاداری سید و سالار شهیدان را بر نتافتند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: رهبری نیز با سخنرانی کوبنده و علی وار خود افراد بی اطلاع و بی گناه را از جرگه فتنه‌گران جدا کردند و مردم در روز 9دی با حضور چشم گیر و غیر قابل تصور برای دشمنان، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار و و دشمنان انقلاب کوبیدند و نقشه آنان را بر ملا کردند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و غیرت همه اقشار جامعه بود که با حضور مثال زدنی در 9دی سال 88 همه دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات